_Tivoli_ schreef:Gelukkig zijn ze bij ons sinds 2 jaar met een uitlotingssysteem begonnen.
Als er bijv. 100 mensen op een huis reageren,gooien ze die 100 namen in een hoedje en trekken er 1 uit.
Zo hadden wij al na 7 maanden een huisje!
Urgentie wordt inderdaad niet meer gegeven op zwangerschap,heb precies hetzelfde gehad.
Hier hebben ze ook een lotingsysteem, helaas is dat merendeels voor huizen die gesloopt worden (binnen een half jaar) of huizen die voor mij onbetaalbaar zijn.
RedPassion schreef:Nijn schreef:Particulier een appartement huren is onbetaalbaar voor mij, dan hou ik geen cent over en dan zou ik ook nog ergens eten vandaag moeten toveren.
Wat wel particulier betaal is zijn studenten huizen, en dat is dus weer geen optie

Ik ken jouw financiele situatie natuurlijk niet, maar het bedrag dat Seren noemt voor particulier huren ben ik bij lange na niet kwijt in elk geval

Maar ik besef wel dat ik daar geluk mee heb hoor, zoiets moet net op je pad komen.
Succes in elk geval!
De prijs die Seren noemt is hier heel normaal, voor een paar vierkante meter zit je al snel op 700,- en dat kan ik niet betalen