Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
arans schreef:Dit vind ik nog een luxe stand, de stands zoals ik die ken zijn vele male smaller!
_Irene11_ schreef:arans schreef:Dit vind ik nog een luxe stand, de stands zoals ik die ken zijn vele male smaller!
Ja ik ken ze ook veel smaller. Maar ik vind stands echt slecht!
Rana schreef:ze hebben niks geen stro oid. nee niet mijn manier van huisvesting nee
bizzybijtje schreef:Rana schreef:ze hebben niks geen stro oid. nee niet mijn manier van huisvesting nee
Er ligt zand op de vloer![]()
Vind het ook maar niets.... al helemaal geen halsbanden.......
Sanniej_ schreef:Liggen kunnen ze trouwens wel. Ketting van halsband heeft gewicht er aan hangen (niet heel zwaar hoor) maar zodat als het paard staat de lijn niet al te slap hangt maar het paard ook kan liggen omdat de lijn dan langer wordt.
Ik ben er zelf ook absoluut geen voorstander voor hoor maar wilde dit nog wel even duidelijk maken. Op mijn 1e manege hadden ze dit ook een paarden konden wel liggen. Gelukkig hebben ze bijna nu alleen maar boxen puur omdat ze hun 5de ster willen.
Skygirl schreef:Ik heb niks tegen stands als ze gebruikt worden om een paard op te zadelen.Dacht altijd dat ze daar voor bedoelt waren eigenlijk. Maar hier lijkt het idd alsof ze daar de hele dag moeten staan