Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Even ge-edit, hij is gek van vrachtwagens.
Maar daar weet ik niet echt iets mee.
Roadracer schreef:Janine1990 schreef:Even ge-edit, hij is gek van vrachtwagens.
Maar daar weet ik niet echt iets mee.
Geen idee of het haalbaar is, maar misschien kun je één van de aankomende Parijs-Dakar deelnemers die met een DAF rijden benaderen, vragen of je vriend een keer mag komen kijken naar de truck / naar een training???
_SteR_ schreef:Ik heb mijn vriend vorig jaar 2 concertkaartjes voor Enrique Iglesias cadeau gedaan. Wel vrij prijzig hoor, E40,- per stuk. Maar.. een avond gehad om nooit te vergeten.
Nu komt zijn verjaardag er alweer bijna aan, om nu nog origineler te gaan doen, dat wordt wel erg moeilijk
Sheran schreef:Kijk eens in mijn onderschrift. Ik kan er een naam en een tekst bij op zetten!
Janine1990 schreef:Sheran schreef:Kijk eens in mijn onderschrift. Ik kan er een naam en een tekst bij op zetten!
Als je er een vrachtwagen op zou kunnen schilderen, was het heel leuk voor zijn kinderjaren.
Maar denk ook niet dat dit het is.
Hij is nu 21, wordt dan 22. En uit huis gaan is nog niet echt zijn plan.
Celede_x schreef:Een origineel cadeautje voor je vriend wat niet duur is, maar wel heel lief, is het boekje: "kikker is verliefd" (de kleine versie!) Het is een prentenboekje. Klinkt mischien wat raar, maar het is leuk om "erbij" te geven.
Sheran schreef:Zelf heb ik vorig jaar een lied voor mijn vriend gecomponeerd
Janine1990 schreef:Roadracer schreef:Geen idee of het haalbaar is, maar misschien kun je één van de aankomende Parijs-Dakar deelnemers die met een DAF rijden benaderen, vragen of je vriend een keer mag komen kijken naar de truck / naar een training???
Ik zat eigenlijk zelf al een beetje te denken aan kaartjes voor zo'n rallywedstrijd.
Maar ik weet niet of die in Nederland worden gehouden.
Sheran schreef:Ik kan ook niet zingen. Ik heb een pianostuk gemaakt.
Je kunt ook zelf een T-shirt beschilderen!
Roadracer schreef:Even gegoogled: misschien zou je hier kaarten voor kunnen krijgen (geen idee hoe duur zoiets is, er is nog niet echt info over te vinden, persbericht is van begin deze maand:
Officiële Nederlandse Pre proloog 2008, Eurocircuit Valkenswaard - 8 november 2008. Meer info volgt, op http://www.driftingemotions.nl/ en op http://www.trucksfromholland.nl/index.php?page=22 komt tzt vast ook wat info.
Thats_Me schreef:Er is een centraal topic voor cadeautjes: [LZP] [CENTRAAL] Het Cadeau topic
Ik denk dat daar wel al veel leuke dingen tussen staan.