Hahaha, ik vind dat dus echt geweldig, je kunt van superdichtbij foto's maken, zonder lens!!
Maaruh, wie van jullie heeft z'on ding, wat voor en wat heeft ie gekost??
(ben bijna jarig.. hihihi)
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
). Maar verder erg leuk. Heb nog nooit zoveel foto's gemaakt
Vond een normale camera altijd nogal (*@#& ivm het ontwikkelen enzo. Nu kan je gewoon van alles een foto maken en wat je niet leuk genoeg vindt gooi je gewoon weg 
).
(voor die foto's van heeeeel dicht bij). Da's op zich wel jammer, maar ja, je kan niet alles hebben.
Of ja, misschien een keer een goeie spiegelreflex, maar die zijn er ook in digitale uitvoering
Voor een 1000,- heb je al iets leuks. Veel lager moet je niet gaan zitten! Zorg dat de foto's die dat ding maakt minimaal iets van 1024x768 zijn. Je hebt ook digicams die fotos maken van 640x480 enzo en die kosten iets van 300 piek ofzo, maar da's echt alleen geschikt om ff snel een plaatje op internet te zetten en verder ook helemaal niets. Maar ja, hangt er allemaal dus heftig van af wat je er mee wil gaan doen.
Maar goed, dan heb je dus ook alles erop en eraan. Er was nog een andere Sony Mavica (net zo nieuw, zonder cd en zonder lens erop, toch wel handig, was dus ook een profi ding) ook: hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh. Can't hebbuh it all he... Naja, ik moet zeggen datik dat wel een mooi dingetje vond. Ik denk echt dat je met de huidige camera's wel iets 4-life hebt, maar het probleem is inderdaad de ontwikkeling! Wij hebben thuis een ouwe Sony Mavica (4-5 jaar oud dacht ik). Daarmee maak ik mijn foto's, dat is niet zo handig omdat je het ding voor je neus moet houden. De nwe werkt als een normale camera (echt alles erop als ik het mag geloven) en dat leek mij wel wat handiger. Oh, ik moet echt helemaal
als ik aan dat ding denk.... hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh hebbuh 
vind...
'k ben maar een arme student 
gehalte:

Dit model is bijna niet te krijgen in Nederland. Je kan er mee filmen en foto maken ze zijn niet super van kwaliteit maar wel goed. Tegenwoordig moet mijn vriend met dus verplicht filmen met de wedstrijd. de filmpjes draaien we dan af op de computer en die sturen naar vrienden van ons die niet dichtbij wonen. Erg gaaf.