Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Kost wel een hoop, maar dan heb je ook wat!
) onze tweede slaapkamer is een logeerkamer, en de derde is onze kledingkamer (klerenkast niet op de slaapkamer scheelt zoveel zooi!).
bioskamer is wel heel relaxt maar kost heel veel geld en aangezien wij niet echt heel lang meer willen wachten met kindjes vind ik dat een beetje ver gaan... een logeerkamer is een idee, maar zoveel logees krijgen wij niet en bovendien hebben we daar al een oplossing voor op zolder, daar is een logeerhoekje ingericht met een 2 persoons slaapbank enzo.
Gewoon dagje heen en kijken. 
@ moonchloe: we hebben toen we net in het huis kwamen heel veel moeite gehad om de muren netjes wit te krijgen (waren knalrood) dus een kleurtje zie ik niet zo zitten
Hij zou gelijk een bioscoopkamer van maken en ik juist prive-biblotheek.
. Bouw een kamer om tot een inloopkast met lichtjes, spiegels, planken.

Stephanie87 schreef:Het lijkt misschien of ik helemaal niets wat jullie zeggen wil maar dat is niet zo hoor@ moonchloe: we hebben toen we net in het huis kwamen heel veel moeite gehad om de muren netjes wit te krijgen (waren knalrood) dus een kleurtje zie ik niet zo zitten

Stephanie87 schreef:echt hobby's hebben wij beiden niet die we op dat kamertje uit zouden kunnen voeren.
Vanavond of morgen krijgen we weer uitbreidingsset.