sportscholen omgeving leeuwarden?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vetboltsje

sportscholen omgeving leeuwarden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-08 17:27

Hee hee,

Ik wil heel graag op een sport, nu woon ik in hardegarijp, rond de 10 km van leeuwarden.

ik wil graag op aerobics (als het op een beetje lekker tempo word gegeven, net zoals in de call on me clip Knipoog )
wie heeft ervaringen met een aantal sportscholen in leewuadren of in de buurt? en dan met name aerobics of andere dansen

dit idee wil ik graag:
http://www.youtube.com/watch?v=QMstneJpOlA
(wel een beetje verder kijken voor wat meer tempo)

en wat voor kleren hebben jullie dan aan? gewoon een sportbroekje? of net zoals in deze clip?

zoals ik al zei, lijkt aerobics mij gewoon het leukste.

dus ik zou graag info willen over sportscholen omgeving leeuwarden en ervaringen van aerobics is ook altijd welkom!

xoxo

Thats_Me

Re: sportscholen omgeving leeuwarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 17:50

Ik heb bij Sportsinn gefitnesst. Ze hebben daar ook een klein zwembadje waar sporten in gegeven worden en een zaal waar ook sporten worden gegeven. Of daar aerobics word gegeven dat weet ik niet maar die sportschool beviel me goed. Was klein en daardoor ook wel erg gezellig.

Ik heb ook nog gesport bij een sportschool R.Akse daar heb ik gespint. Dat was ook een wel een leuke sportschool. Iets sportievere uitstraling dan de eerste al vond ik de eerste gezelliger. Of ze daar ook aerobics geven weet ik niet.

M'n huisgenoot sportte bij Fitplan en was daar erg tevreden over. Daar geven ze wel aerobics Lachen

M.b.t kleding. Ik zou iets aantrekken waar jij je fijn in kan bewegen. Zelf heb ik graag een t-shirt + een lange sportbroek aan tijdens het sporten op de sportschool Lachen

Meikje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 18:06

Als je student bent kun je via studentensport heel veel sporten beoefenen voor weinig geld. (http://www.leeuwardenstudiestad.nl/sport/index.php) Maar ik weet niet of je dat bent... Je kunt dan bijvoorbeeld bij Fitplan aerobics doen. Als je geen student bent kun je natuurlijk ook bij Fitplan Aerobics doen, vanuit Hardegarijp de dichtstbijzijnde sportschool in Leeuwarden. (voor website check http://www.fitplanleeuwarden.nl/index2.php?ID=21) Zelf heb ik ook bij Sports Inn gesport, maar dat beviel niet zo. Alles is (of was) klein en ouderwets. Ook heb ik bij Ursus gesport, daar ziet alles er super uit en het is er ook gezellig. Daar geven ze geen aerobics, maar wel alle Les Mills dingen.

En de kleding... ik doe altijd een katoenen trainingsbroek met een t-shirtje of hemdje aan. Zeker niet de kleding in de clip, dan zou ik me errug naakt voelen!

Veel plezier met sporten Lachen

Vetboltsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-08 18:15

bedankt voor de snelle reactie's!

bij sports inn heb ik ook de site gekeken, maar volgens mij doen ze geen aerobics.

door je link van fitplan (kon er niet zo goed de weg vinden..) lijkt me die sportschool wel leuk. hier zal ik eens heenbellen.
ursus geeft ook geen aerobics, dus die valt ook al af.

sportschool de leeuw kwam ik ook tegen, wie heeft hier ervaring mee?
leek mij wel duur of valt dat mee?

ik ben nog een student Knipoog ik hoop dat dit het laatste jaar is Tong uitsteken

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 18:17

Dan is een sportpas wel een aanrader. Kan je ook veel sporten uittesten. Je kan gewoon heengaan en is het niets dan kan je er gelijk ook weer mee stoppen Lachen

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 20:33

Sportschool ursus? Of health club is ook een goede fitness school .. waar je niet alleen kan fitnessen natuurlijk Knipoog

In ieder geval succes !

Edit: zie net dat je schrijft dat ursus geen aerobics geeft ..

balli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:48

Heb je ondertussen al ervaring met earobics in Leeuwarden? Ik zit er ook aan te denken om zoiets te gaan doen, en ben wel benieuwd naar ervaringen... En eigenlijk heb ik ook een schop onder m'n kont nodig om ook daadwerkelijk actie te gaan ondernemen Vork .

__Orlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 10:03

citadell in cammingaburen misschien?