Morgen kennismakingsgesprek kinderdagverblijf, wat voor kled

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fabienne_Z

Morgen kennismakingsgesprek kinderdagverblijf, wat voor kled

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-08 14:26

Ik heb morgen een kennismakingsgesprek bij een kinderdagverblijf voor een bijbaan/stage, maar ik zit een beetje met een dilemma qua kleding.
Heb namelijk van mezelf een vrij nette stijl maar ik denk niet dat het handig is om in mijn kokerrok aan te komen daar Clown
Dus wie heeft tips voor mij? (:

Silence

Re: Morgen kennismakingsgesprek kinderdagverblijf, wat voor kled

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 14:28

Gewoon makkelijke kleding waar je ook in zult gaan werken. Neem niet aan dat je in een rokje en op hakjes gaat werken.
Loop nu ook stage bij een kinderdagverblijf en hem met de kennismaking geen extra aandacht besteed aan kleding.
Gewoon makkelijk dus.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 16:34

Gewoon een jeans met een simpel shirtje lijkt me goed toch Lachen . Niet té baggy uiteraard, anders staat het ook zo sjofel Clown

Mijn moeder heeft de kinderopvang in huis, we hebben ook een stagiare en die kleedt zich over het algemeen ook heel netjes; heb haar nog nooit in een broek gezien geloof ik Nagelbijten / Gniffelen . Maar ik vind de wat 'normalere' kleding beter passen bij kinderopvang/dagverblijf, vies wordt je toch al gauw Knipoog

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 16:37

niet te korte shirtjes aantrekken, een blote navel doet het nooit goed op een sollicitatie cq intake gesprek.

Nette blouse met jeans en geen sneakers( ook geen naaldhakken). Die kan je altijd nog aantrekken als blijkt dat de anderen die ook dragen.

Gewoon behoudend dus.

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 16:38

amondi schreef:
niet te korte shirtjes aantrekken, een blote navel doet het nooit goed op een sollicitatie cq intake gesprek.

Nette blouse met jeans en geen sneakers( ook geen naaldhakken). Die kan je altijd nog aantrekken als blijkt dat de anderen die ook dragen.

Gewoon behoudend dus.

Idd, zoiets zou ik ook doen!

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 17:30

Inderdaad gewoon netjes maar simpel, representatief. Ik werk ook voor verschillende KDV's en NSO's, maar niemand die daar in een chique outfit verschijnt hoor. Voor mijn sollicitatie had ik gewoon een nette spijkerbroek, ballerina's en (nette) trui. Het is niet bepaald een branche waar veel eisen gesteld worden aan kleding, je zit toch binnen no-time onder de snot, kwijl, klei en potlood Knipoog

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 17:33

broek t-shirt en schoenen/ laarzen.. geen sandalen/ pumps of sneakers, niet te laag uitgesneden shirtjes, en geen inkijkbroeken

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 17:36

Inderdaad.. makkelijke kleding aantrekken.
Ik ben ook gewoon in een spijkerbroek, trui en gymen gaan solliciteren.
Gewone kleding die ik altijd draag dus.
Voor het werken zelf heb ik altijd wel kleding waarbij ik geen overdreven blote rug heb, geen ontzettende inkijk in je broek of diep decolete.