Iemand die zo kinderachtig doet, kan in geen mogelijkheid je hartsvriendin zijn, ik zou het gewoon lekker negerne, en doen alsof het je niets intereseert, omdat ze namelijk verwachten dat je er wakker om gaat liggen. Het is ff rot, maar je komt er wel overheen, vrienden komen en gaan, maar echte vrienden zulle altijd blijven bestaan, dit geld duidelijk niet voor haar.
Er komt vast wel weer eens een goede vriendin op je pad die jou no matter what steunt, Maar vriendschap betekend ook delen, en accepteren dat zij zelf ook haar leven en nog meerdere vrienden en vriendinnen heeft
Dat hoort er allemaal bij, het is moeilijk, maar dat is de pubertijd zowiezo al. Kop op, er zijn genoeg mensen die best jou vriendin willen zijn, kijk maar eens goed om je heen en geef anderen een kans 
Negeer je zogenaamde beste vriendin met deze acties, en laat zien dat ze je echt niet klein krijgt met dit, en dat je er ook echt niet wakker van leg.
Ik dacht een paar maanden teurg ook een geweldige vriendin te hebben, we hadden de grootste lol, en waren altijd samen op stal, samen rijden, poetsen, wassen etc. We maakten zelfs de zelfde personen zwart, en het persoon wat zij het meest zwart zat te maken, gaat ze nu ineens mee uit, en blijft daar nu bij slapen, en ben ik "ingeruild" voor een 13jarig kind (zij is 20 en ik ben 22) je zou toch dneken dat het leuker zou zijn met iemand van je eigen leeftijd, Ikzelf heb gewoon gedaan alsof ik er niet van wakker lach, lach ik wel maar dat hoeven zij niet te weten. Ook had zij een bitje van mij gekocht, ik wou er 10 euro voor hebbe, had het nieuw, en het paste niet, en hij was 23 euro mooie prijs vond ik zelf voor een vriendin, Ze heb mij nu nogsteeds niet betaald, maar kan ondertusse wel BR halsters voor haar 13jarige kleutervriendinnetje kopen.. Dat is ook gewoon erg ongebrijpelijk, Dus heb ik gewoon alsof hetmij niets uitmaakte gezegt dat ik me bitje terug wou, omdat iemand anders wle direkt zou betalen, en ik het geld nodig had.
Ze baalde er wel van dat ik er zo luchtig over deed
(Diep van binne verhscheurd het me) MAar juist niet kwetsbaar opstellen wijffie, zo doet het alleen maar meer pijn. het leven is gewoon niet altijd rozengeur