Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
lique schreef:ik heb zowel een wettige vader als een bio vader....mijn bio vader heb ik ontmoet toen ik 14 was tot mn 17 e,daarna nooit meerw at van hem gehoord...ojawel op mn verjaardag dit jaar stuurde hij een smsje..ik weet wie de man is maar heb niks aan hem..dus was voor mij een beste teleurstelling maargoed vraag me niet meer af wie hij nou is..
.
Sophie_midas schreef:Ik heb er zelf geen ervaring mee. Maar ik heb een nicht & neef die geadopteerd zijn vanuit brazilie. Ze hebben hun biologische ouders nooit gekend, maar dit jaar zijn ze met hun wettige ouders daarheen gevlogen om na 20 jaar hun biologische moeder weer te zien! En ze bleken ook een stuk of 5 broertjes en zusjes te hebben.
Hun moeder bleek ook een super lief mens te zijn! Ze hebben er absoluut geen spijt van gehad.
Rocamor schreef:Ik heb geen ervaringen, maar ken wel paar verhalen. De kinderen van mijn vriend zijn geadopteerd en zijn dochter is nu op zoek naar hun ouders.
Ik denk dat raadgeven om iets wel of niet te doen onmogelijk is. Elk verhaal is anders. Elke oorzaak van het niet-kennen is anders.
Ik neem aan dat je zelf met deze vraag worstelt, omdat je hem stelt!?
Sjaad schreef:Bij mij is het zo dat ik de twee liefste ouders heb die je je maar kan wensen, maar waarvan één daarvan niet mijn biologische ouder is.
.
.
.