ik wordt er steeds depresiever van om het maar zo te noemen, mijn broer heeft hier ook heel erg last van en is hiervoor bij een psycholoog en ik moet zeggen hij is al behoorlijk zekerder en erg veranderd.
nu zou je zeggen ga er zelf ook heen maar dat durf ik dus echt niet
Heb heel veel nare dingen meegemaakt in mijn leven al, kan me niet echt herinneren wanneer ik echt vrolijk was en blij met het leven (het is moeilijk te omschrijven hoe ik het bedoel)
Ben heel onzeker over mijn uiterlijk, had last van jeugdpuistjes mijn hele leven lang al, maar ben sinds kort aan de diane pil en het is al een stuk minder geworden.
Ben in 2 a 3 maand rond de 11 kilo afgevallen en weeg nu rond de 60 kilo
Maar toch ik durf niet goed met mensen te praten en al helemaal niet dichtbij mensen te staan of ze tijdens een gesprek recht in de ogen aan te kijken..
Ben altijd bang datze me misschien lelijk van dichtbij vinden ofzo (omdat ik mezelf dat ook vind ) ik zie alle maar dan ook echt alle onevenheden op mijn gezicht en ben bang dat mensen die dan ook zullen zien..
Ik gebruik geen make up ik vind het er dan helemaal niet uitzien gek genoeg, misschien zijn het de mensen in mijn omgeving ook die me onzeker maken door bepaalde opmerkingen ofzo niemand die nooit es zegt dat je er mag wezen ofzo..
Een heel verhaal maar vroeg me af of er hier meer mensen zijn die er last van hebben en hoe zij het oplossen
maar het gaat nu al beter