Ik ben een behoorlijke dombo met de computer, nu wil ik muziek van internet halen en op CD zetten maar heb er de ballen verstand van hoe dat werkt. Wie kan mij helpen?
Er zijn toch ook legale manieren? Websites waarbij je 10 cent per liedje oid betaalt? Dus dan is dit niet bij uitstekt tegen de regels. Of was je wel op zoek naar de illegale manieren, Ikima?
Vaak heb je op de fansite van een band/zanger zelf wel de optie om zo muziek te downloaden. Ik weet dat bijvoorbeeld 'Panic! at the disco' dat heeft. En met google kom je denk ik ook wel een heel eind. Dan is het een kwestie van je gegevens invullen. Tweede deel van de vraag: als je die liedjes dan eenmaal op je computer hebt staan ga je in het programma mediaplayer naar het tabblad 'branden'. De rest wijst zichzelf: gewoon de liedjes daarin zetten, cd in je computer stoppen, even geduld en dan heb je je eigen cd. Hoop dat het zo gaat lukken!
Dankje Denise, hier heb ik misschien wat aan. Branden is mij al eens gelukt dus dat is niet het probleem, alleen het downloaden via een geschikte site moet ik nog uitvinden.