Ipod inscriptie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

aes_enna

Ipod inscriptie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 15:12

Ik ga op internet een ipod bestellen, en bij de apple store kun je er gratis een inscriptie op laten zetten.
Ik kan natuurlijk mijn naam erin laten zetten, maar liever heb ik een leuke spreuk, qoute uit een songtekst of wat dan ook.
Zelf kan ik alleen niks orgineels verzinnen.

Weet iemand anders misschien iets? Lachen

Mars

Re: Ipod inscriptie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 15:57

Heb zo geen quote voor je, maar vind het wel ontzettend leuk,
geen idee dat zoiets mogelijk was Lachen
Kan het ook op een iPod die je al hebt zegmaar?

Fake

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 15:59

Ik heb daar pas nog een topic over gelezen.
Weet alleen niet meer even waar dat ook alweer was.
Daar werd de uiteindelijke inscriptie:
'Music on, world off'
Vond die wel toepasselijk voor op een Ipod,
maar ligt ook aan je eigen smaak natuurlijk Lachen

aes_enna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 16:04

Mas, ik zou het niet weten, misschien kun je apple erover mailen?

Fake, die is wel heel leuk Lachen ik hou hem in gedachten

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 16:13

Ik heb een Ipod besteld waarin ik mijn naam heb laten zetten maar verwacht er niet teveel van de Ipod is erg klein en de inscriptie uiteraard ook. Ook heb ik mijn eerste Ipod terug gestuurd omdat deze na 4 uur laden nog steeds niets deed. Donderdag kreeg ik een nieuwe binnen nadat ik hem om heb mogen wisselen. Met deze precies hetzelfde. Je kunt beter die goedkope van de Aldi hebben meer geheugen en een heel stuk goedkoper die het wel doet Vork

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 16:34

Is het niet leuk om gewoon een zinnetje uit een liedje te kiezen wat jij zelf mooi vind? Dat maakt het al wat persoonlijker.

aes_enna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 16:40

Ik luister veel nirvana.
Maar hun songteksten zijn meestal wat 'apart'
Ik heb ook een paar Kurt Cobain qoutes opgezocht, en het beste wat ik kon vinden was 'punkrock is freedom'

aes_enna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-08 15:20

weet verder iemand nog iets?

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 16:24

MISTRAL94 schreef:
Ik heb een Ipod besteld waarin ik mijn naam heb laten zetten maar verwacht er niet teveel van de Ipod is erg klein en de inscriptie uiteraard ook. Ook heb ik mijn eerste Ipod terug gestuurd omdat deze na 4 uur laden nog steeds niets deed. Donderdag kreeg ik een nieuwe binnen nadat ik hem om heb mogen wisselen. Met deze precies hetzelfde. Je kunt beter die goedkope van de Aldi hebben meer geheugen en een heel stuk goedkoper die het wel doet Vork

Dan heb je gewoon 2 keer pech gehad denk ik Knipoog
Want ipods zijn echt super, de mijne is zelfs in de wasmachinge geweest ( En heel was programma blijven zitten) En doet het nu gewoon weer Haha!

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 17:15

Mazzel, mijn Nano heeft een plas water niet overleefd, helaas.. Inmiddels heb ik een Ipod Touch en helemaal blij Haha!

Wat ik een erg mooie spreuk vind is: Live your life the way you think is the best.

Edit, en natuurlijk mijn onderschrift Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 17:23

Music is my boyfriend. Cool

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 10:47

_Micha_ schreef:
MISTRAL94 schreef:

Want ipods zijn echt super, de mijne is zelfs in de wasmachinge geweest ( En heel was programma blijven zitten) En doet het nu gewoon weer Haha!

1 keer kan gebeuren maar 2 keer begin ik toch wel erg te twijfelen, ik heb me toch laten verleiden om nog een keer te proberen maar als deze weer niet goed is dan houden ze hun rotzooi maar.

aes_enna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 13:48

_Micha_ schreef:
MISTRAL94 schreef:

Mijn eerste ipod heeft de wasmachine niet overleefd Huilen van het lachen maar verder ben ik heel tevreden over ipods

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 14:19

Wat toevallig, ik zat vanmorgen ook op die site om er eentje te bestellen en heb het ook nog even uitgesteld omdat ik over de inscriptie moet nadenken.

Het enige waar ik tot nu toe aan denk is "La vida loca".
Music on, world off vind ik ook heel gaaf!

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 14:20

op die van mij staat "Kus je broer en zus" en op mijn andere de datum dat ik hem kreeg, en op mijn nog andere niks.

Ik vind music on, world of wel tof trouwens, want zo is het wel.

aes_enna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 15:38

Ik zag trouwens wel dat 'music on, world off' wel vaker gebruikt wordt voor ipods, en ik wil eigenlijk niet iets dat iedereen al heeft Bloos

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 15:43

Denk dat je uiteindelijk weinig vindt wat nog niemand heeft.
Helemaal als je hier vraagt naar andermans ervaring.
Snap wel wat je bedoelt maar echte orginaliteit is tegenwoordig heel moeilijk.

aes_enna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 16:54

Daar heb je gelijk in.
Waarschijnlijk wordt het ook music on, world off.
Ben benieuwd of er nog meer recties komen

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 16:57

Je moet er wel rekening mee houden dat je maar een maximaal aantal tekens kan gebruiken he.
K heb mn voornaam en de regel daaronder mn geboortedatum (omdat k m voor mn 18e verjaardag heb gekregen Lachen ).

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 17:14

38 tekens toch?

Pff, ben er ook nog niet uit.

Solar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 17:40

_Micha_ schreef:
MISTRAL94 schreef:

Bwahaha geweldig ROFL ROFL ROFL

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 20:14

ik heb ervaring met 5 ipods, twee touches, een oude lange shuffle, een nieuwere kleine shuffle en met een mini. Allemaal superdingen. Bij de mini ging de batterij er wel op achteruit na 2 jaar.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-08 20:48

ik heb 3 ipods gehad, de 1e heb ik na een maand terug gestuurd. Heeft bijan een maand geduurd voordat ik een nieuwe kreeg. De nieuwe kon niet laden ofzo, en ging dus meteen op maandag weer terug (vrijdag gekregen).
De 3e heb ik wel binnen gekregen, en deed het opzich ook wel redelijk, op het feit na dat dat ding halverwege elk nummer kapte, 10 seconde stil was en dan naar het volgende nummer ging.
Als ik exact dezelfde muziek op de i pod van mn pa zette was er niks aan de hand, op de Ipod van mn ma ook niet, maar op de mijne deed die het gewoon niet. Geen enkel nummer werd helemaal afgespeeld.

Pokke ding is dus ook terug gegaan, en ik heb van dat geld wat anders gekocht. Voor mij geen ipods meer

aes_enna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-08 17:11

iemand nog een leuke inscriptie?

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 17:37

ma_rie_tje schreef:
ik heb 3 ipods gehad, de 1e heb ik na een maand terug gestuurd. Heeft bijan een maand geduurd voordat ik een nieuwe kreeg. De nieuwe kon niet laden ofzo, en ging dus meteen op maandag weer terug (vrijdag gekregen).
De 3e heb ik wel binnen gekregen, en deed het opzich ook wel redelijk, op het feit na dat dat ding halverwege elk nummer kapte, 10 seconde stil was en dan naar het volgende nummer ging.
Als ik exact dezelfde muziek op de i pod van mn pa zette was er niks aan de hand, op de Ipod van mn ma ook niet, maar op de mijne deed die het gewoon niet. Geen enkel nummer werd helemaal afgespeeld.

Pokke ding is dus ook terug gegaan, en ik heb van dat geld wat anders gekocht. Voor mij geen ipods meer

Ik heb me laten verleiden om nog 1 keer te proberen, foute keus als ik dit lees Clown