Ik kan natuurlijk mijn naam erin laten zetten, maar liever heb ik een leuke spreuk, qoute uit een songtekst of wat dan ook.
Zelf kan ik alleen niks orgineels verzinnen.
Weet iemand anders misschien iets?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

ik hou hem in gedachten 
MISTRAL94 schreef:Ik heb een Ipod besteld waarin ik mijn naam heb laten zetten maar verwacht er niet teveel van de Ipod is erg klein en de inscriptie uiteraard ook. Ook heb ik mijn eerste Ipod terug gestuurd omdat deze na 4 uur laden nog steeds niets deed. Donderdag kreeg ik een nieuwe binnen nadat ik hem om heb mogen wisselen. Met deze precies hetzelfde. Je kunt beter die goedkope van de Aldi hebben meer geheugen en een heel stuk goedkoper die het wel doet

_Micha_ schreef:MISTRAL94 schreef:Ik heb een Ipod besteld waarin ik mijn naam heb laten zetten maar verwacht er niet teveel van de Ipod is erg klein en de inscriptie uiteraard ook. Ook heb ik mijn eerste Ipod terug gestuurd omdat deze na 4 uur laden nog steeds niets deed. Donderdag kreeg ik een nieuwe binnen nadat ik hem om heb mogen wisselen. Met deze precies hetzelfde. Je kunt beter die goedkope van de Aldi hebben meer geheugen en een heel stuk goedkoper die het wel doet
Dan heb je gewoon 2 keer pech gehad denk ik
Want ipods zijn echt super, de mijne is zelfs in de wasmachinge geweest ( En heel was programma blijven zitten) En doet het nu gewoon weer
_Micha_ schreef:MISTRAL94 schreef:Ik heb een Ipod besteld waarin ik mijn naam heb laten zetten maar verwacht er niet teveel van de Ipod is erg klein en de inscriptie uiteraard ook. Ook heb ik mijn eerste Ipod terug gestuurd omdat deze na 4 uur laden nog steeds niets deed. Donderdag kreeg ik een nieuwe binnen nadat ik hem om heb mogen wisselen. Met deze precies hetzelfde. Je kunt beter die goedkope van de Aldi hebben meer geheugen en een heel stuk goedkoper die het wel doet
Want ipods zijn echt super, de mijne is zelfs in de wasmachinge geweest ( En heel was programma blijven zitten) En doet het nu gewoon weer
maar verder ben ik heel tevreden over ipods 

). 

ma_rie_tje schreef:ik heb 3 ipods gehad, de 1e heb ik na een maand terug gestuurd. Heeft bijan een maand geduurd voordat ik een nieuwe kreeg. De nieuwe kon niet laden ofzo, en ging dus meteen op maandag weer terug (vrijdag gekregen).
De 3e heb ik wel binnen gekregen, en deed het opzich ook wel redelijk, op het feit na dat dat ding halverwege elk nummer kapte, 10 seconde stil was en dan naar het volgende nummer ging.
Als ik exact dezelfde muziek op de i pod van mn pa zette was er niks aan de hand, op de Ipod van mn ma ook niet, maar op de mijne deed die het gewoon niet. Geen enkel nummer werd helemaal afgespeeld.
Pokke ding is dus ook terug gegaan, en ik heb van dat geld wat anders gekocht. Voor mij geen ipods meer