Vandaag te horen gekregen dat ik niet aangenomen ben bij mijn eigenlijk nieuwe werk.. Alles wees erop dat ik dus wel aangenomen werd. Tijdens de sollicitatiewas bekend voor welke functie ik aangenomen zou worden, maar nog niet wanneer.
Nu krijg ik vandaag een brief binnen, dat ik tóch niet aangenomen was, omdat er een nieuwe selectie was gemaakt, want er waren te veel sollicitanten.. Wat ik persoonlijk een erge rotstreek vind!
Mijn vorige baan was eigenlijk prima, maar doordat ik een ongeluk heb gehad onder werktijd, wilde ze mijn contract niet meer verlengen
Nouja, dan maar solliciteren! Ik had echt zin om bij mijn eigenlijk nieuwe bedrijf te gaan werken! Paste echt helemaal bij mij. Dat vond de bedreifslijder overigens ook tijdens het sollicitatie gesprek.
Vind de brief ook erg onpersoonlijk! Had liever een gesprekje gehad, of een telefoontje. Nou snap ik wel dat niet iedere 'niet-gekozen' kandidaat op gesprek kunnen vragen, maar een telefoontje kan er toch wel vanaf?
Nouja, het punt is, dat ik nu dus geen baan meet heb, want mijn vorige contract is afgelopen.
Ik heb zelf een paard te onderhouden, dus vind het niet zo'n fijn idee. Ik krijg nog wel 1 maand loon, maar daar kom ik ook niet ver mee..

Heb echt half internet afgespeurd naar vacatures, maar niks in de buurt, of te weinig uren, of een opleiding nodig..
Mén wat baal ik.. zo, dat moest er eventjes uit hoor...
Ik móet wel, want mijn paardje gaat de deur niet uit!
Maandag gelijk even langs! Bedankt voor de tip! 
Ik heb al is bij de Jumbo gewerkt, en dat was geen pretje