Na ik heb al een aantal keer topics geopend over mijn opleidingen etc .
Hier even een korte uitleg :
Ik moet HAVO-VWO doen maar dat heb ik niet gedaan / mocht ik niet doen om bepaalde redenen .
Ik ben begonnen met VMBO tl .
Ik heb mijn vmbo niet afgerond , gestopt toen ik naar de 4e kon gaan .
Ben toen MBO paardenhouderij gaan doen , niveau 2 ( omdat ik geen diploma had ) .
Ik wil uiteindelijk fysiotherapie gaan doen , maar dat gaat erg langszaam als ik niveau 2 , 3 en 4 allemaal moet afmaken .
Ik dus VAVO school gebelt om me VMBO en HAVO snel af te maken , maar dat was ook allemaal een geteut en gedoe en dat was uiteindelijk ook niet de optie .
Nu ben ik dus gewoon weer verder gegaan in paardenhouderij niveau 2 , net weer een week begonnen .
Maar omdat ik het veeeelste makkelijk vind , en ik er maar voor spek en bonen er bij zit omdat ik er niks van leer en het meeste al weet ...
Heb ik vandaag te horen gekregen :
DAT IK VOLGENDE WEEK METEEN NAAR NIVEAU 4 MAG OVERSTROMEN !!
Lucky me ben ook veelste slim haha.En als dat goed gaat kan dat ook zelfs ingekort worden .
Maar nu vroeg ik me af , als ik uiteindelijk HBO fysiotherapie wil gaan doen over een paar jaartjes , hoe gaat dat dan in ze werk .
Want ik kom van paardenhouderij en dat heeft eigelijk weinig te maken met human fysiotherapie ?
Dus hoe kan ik ooit in die vakken van HBO gaan stromen na die jaren ?
Als je vragen heb kan je stellen hoor als ik het niet al te duidelijk heb neergezet !

) Nieuwegein wel, maar is wel behoorlijk aan de prijs