Ik ben 22.. Is er nog een mogelijkheid van mij in te halen wat ik gemist heb en alsnog mijn VMBO te halen ?
(sorry, ik heb zoekfunctie gebruikt, kon niets nuttigs vinden. Is dit wel zo, mag het topic gerust op slot
) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

) Manonx schreef:dat kan wel, ik doe nu het Vavo in Alkmaar op het Horizon College..
Ik heb nu een vrouw/meisje van 27 bij mij in de klas zitten die doet het in 2 jaar, heeft vorig jaar 4 vakken gedaan en dit jaar doet ze dan weer 4 vakken, en ze zegt dat het haar wel heel goed bevalt!
ik probeer me vmbo diploma nu in 1 jaar te halen omdat ik maar 3 vakken heb, vorig jaar gezakt en had geen zin om nog een heel jaar op die school alles over nieuw te gaan doen, vandaar dat ik voor deze opleiding heb gekozen,
ik weet niet precies waar het allemaal nog meer kan, maar de mogelijkheid is er wel in ieder geval!

Manonx schreef:dr zitten ook mensen bij mij, geef nu een voorbeeld bij bio..
die hebben dus miss alleen de 1e en de 2e gehad, maar op een lager niveau ofzo.. alle stof wordt behandeld die je voor het examen nodig heb, dus kan jij het ook gewoon doen, sommige hebben dus jaren geleden op school gezeten, maar hun school niet afgemaakt en gaan werken, krijgen ze er toch spijt van zegmaar dus doen ze het via deze manier, dus dat is dan allemaal grotendeels weg gezakt, maar het kan wel!
Studi zou ik even niet weten, ik kom daar namelijk nog niet in aanmerking voor dus dat zou je even moeten opzoeken of vragen daar kan ik je niet bij helpen

als ik het goed begrijp tenminste? Marigold schreef:heb niet alle reacties gelezen dus misschien is het al gezegd,
maar je kan denk ik beter een 21 plus toelatingstest doen voor een MBO bijvoorbeeld, dan hoef je niet eerst vmbo te doen.

).
Loose schreef:Ik zit ook op VAVO en daar zijn best veel oudere mensen die toch nog hun diploma willen. Volgensmij kan 3 en 4 trouwens wel in 1 jaar.
Liesje89 schreef:Loose schreef:Ik zit ook op VAVO en daar zijn best veel oudere mensen die toch nog hun diploma willen. Volgensmij kan 3 en 4 trouwens wel in 1 jaar.
Sorry, maar ik moet hier echt heel erg om lachen