Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
crossmonster schreef:Telepathie heet dat
En ja dat hebben best veel mensen. Meer dan veel mensen zullen willen toegeven haha.
crossmonster schreef:Iedereen heeft het eigenlijk in zich, alleen de meeste mensen sluiten zich ervoor af, omdat ze er niet in geloven.
Er zijn veel boeken over geschreven, onder andere de roman : De celestijnse belofte.
Misschien leuk om er eens wat meer over te lezen.
pri_lady schreef:@Miska
Ik heb bij mijn oudste dochter wel eens voor een raadsel gestaan omdat zij dingen al "wist". Vond dat wel griezelig.
VB. Haalde haar uit de creche, zijn 2 routes, volgde route 1, zij wilde andersom want er lag iemand met bloed op zijn hoofd op de grond. Op dat moment dacht ik groot fantasie vermogen. Totdat we bijna bij huis waren, fietser had ongeluk gehad, hoofd op troittoir, heeft het niet overleefd.
Op de vraag hoe ze dit dan wist, reageerde ze heel verbaasd, wist jij het niet dan?
Nou ik erover nadenk, hoor ik al jaren geen "fantasieverhalen" meer.
Ben benieuwd of het over een aantal jaar weer terugkomt, hoop het eigenlijk niet.
pri_lady schreef:Leuk verhaal!
Niet dat de fietser gestorven is, maar het principe dat je dochter dit wist.
Klinkt een beetje als van de film The Sixth Sense, met die ene scene dat de dode fietser naast de auto staat.
Dat het jochie dat ziet en aan moeders verteld.
Moeders ook helemaal freaked out!
Programma's als Het zesde zintuig, Char het medium en die Derek nog wat (babyfluisteraar), zijn op zich wel leuk, maar niet erg benoemenswaardig.
Vooral Het zesde zintuig vind ik een beetje jammer dat het zo in competitie drang gemaakt is.
Wie is er beter?
Zo dom!
Iedereen bezit wel iets en de 1 is gewoon beter in dit en de ander in dat.
Blijkt wel weer dat we in een maatschappij leven die erg prestatie gericht is en daar onze beoordelingen op maken....
Beetje jammer.
Char is wel een leuk mens, maar melkt het ook uit en wordt er financieel ook beter van en die Derek ken ik niet zo goed verder, schijnt ook erg goed te zijn.
Heb eens op Char haar site gekeken, een reading via de mail was om en nabij 200 dollar!!!
Dan help je mensen... maar dan heb je ook wel lef!
De film van de Celestijnse Belofte is ook wel erg mooi, maar lang niet zo gedetailleerd als het boek.
Niet te vergelijken, mooi gedaan alleen ik vond m beetje te ... ja weet het woord even niet, jammer dat het in zo'n korte tijd verfilmd is.
Zo zijn de films, What dreams may come, What the bleep do we know, An Inconvenient Truth, The Secret, Conversations with God, The Serious Business of Happiness presents Living Luminaries ook allemaal erg boeiende films.
Staat allemaal met elkaar in verbinding en zo heb je nog tal van andere films die een onderliggende boodschap hebben.
Zoals bijvoorbeeld, The Neverending Story, Labyrinth, Lord of the Rings, alle fantasie films wel.
Als je zelf maar lekker nuchter blijft en niet te 'zweverig' wordt, kun je zoveel wijsheid halen uit alle dingen die je tegenkomt.
Dat maakt het leven ook zo leuk.
Zo zijn paarden ook erg telepatisch en bijzonder spiritueel ingesteld.