http://nl.youtube.com/watch?v=ffOXBd9QBZ8
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Nee totaal niet..
Magnummm schreef:Bah, wat vind ik dit misselijk zeg. Die beesten lopen ten eerste zoooo hard dat ze letterlijk de bocht uit vliegen. Ten tweede is het mishandeling dat ze zulke harden zweepslagen krijgen. Dan moeten ze ook nog eens drie of vier rondes in rengalop. Beesten zijn dood en dood moe. Dan moeten ze meteen stilstaan. Beesten hun hart slaat zowat op hol doordat ze niet eens uitgestapt worden. Daarbij komt dat dat hele paard zowat niet meer zichtbaar is door al die opdringerige mensen.. Arm dier.
Heb echt geen medelijden met die groep mensen die op een gegeven moment door die twee paarden zonder ruiter onderste boven wordt gelopen.Nee totaal niet..
nou ik vind dit wel paardenmishhandeling, arme dieren vliegen uit de bochten, worden niet normaal uitgestapt, naja..echt belachelijk.. Storm76 schreef:Ach, terwijl wij dit filmpje bekijken, staan de paarden weer lekker in hun stalletje te eten van hun hooi en voer.
Paarden zien er netjes uit, tja, ze hebben even flink wat stress en sommigen botsen tegen de muur aan, maar echte paardenmishandeling vind ik dit niet hoor! Er gebeuren veel naardere dingen in paardenland!!

bizzybijtje schreef:Vind het hetzelfde als het gewone rennen hoor....
Niet dat ik daar voorstander van benEn dat ze uit de bocht vliegen, volgens mij is het geen muur maar iets zachts in de bochten.... Anders zou die jockey al morsdood geweest zijn.
Wel knap dat ze zonder zadel blijven zitten trouwens....
esperance schreef:bizzybijtje schreef:Vind het hetzelfde als het gewone rennen hoor....
Niet dat ik daar voorstander van benEn dat ze uit de bocht vliegen, volgens mij is het geen muur maar iets zachts in de bochten.... Anders zou die jockey al morsdood geweest zijn.
Wel knap dat ze zonder zadel blijven zitten trouwens....
Nou daar zit echt maar ook echt een heel groot verschil in.
Vind het een rotfilmpje om te zien.
Magnummm schreef:Bij echte paardenrace lopen er geen mensen op de baan, is de baan veiliger en niet zo'n rare vorm

liberty22 schreef:tja omdat er ergere dingen gebeuren kun je ook dit nog wel als wagelijk omschrijven