Ik heb al een tijdje een jongen in m'n msn lijst staan, die niet zo ver uit m'n buurt woont. (ik ken zijn nichtje)
Hij is een erg onzeker typje. Hij heeft bij z'n geboorte een aantal problemen gehad waardoor hij nu langs z'n linkerkant een 'beetje' verlamd is.
Niets heel drastisch, de fijne motoriek mist hij.
Nu vroeg hij laatst om een keer af te spreken (waar ik op zich niet veel problemen mee heb).. Nu het probleem is dat hij het zo te zien echt
serieus te pakken heeft voor mij, maar ik totaal niet voor hem. Ik vind het verder een lieve jongen, maar zo stilaan begin ik me aan hem te ergeren.
Op msn vraagt hij constant dingen als: 'Stel nu dat we iets gaan drinken en ik leg opeens m'n hand op je been, wat doe je dan?' En nog veel van zo'n dingen. En die vragen herhaalt hij ook een paar keren per msn gesprek. Hij heeft ook via zijn nichtje mijn gsm nummer en zodra ik van msn ben, dan smst hij mij met bv de vraag: ben je boos? Heb ik iets verkeerd gedaan?
En daardoor, heb ik eigelijk al totaal geen zin meer om met hem af te spreken, want ik wil helemaal niets met hem.
Hij vertelde ook dat meisjes hem vaak afwezen, maar als ik hem zo bezig hoor schrik ik daar niet van.
Ik heb al geprobeerd om hem subtiel duidelijk te maken dat ik eigelijk totaal niet op zoek ben naar een relatie, maar hij vat het niet volgens mij.
Ook heb ik hem al wijsgemaakt dat hij op deze manier mensen kan afschrikken, omdat hij zo snel gaat in zijn 'veronderstellingen'..
Hij praat al van: We kunnen is naar de sauna gaan, .... En ik krijg het gewoon niet uit z'n hoofd gepraat. Hij vind ook dat we super met elkaar kunnen praten, hoewel ik hem nooit iets vertrouwelijk vertel.
Hoe maak ik hem nu duidelijk dat ik eigelijk al niet meer wil afspreken, en al helemaal geen relatie wil met hem?
Het is verder een lieve jongen, dus ik wil hem ook niet kwetsen, maar hij begint behoorlijk op m'n zenuwen te werken.
Ik hoop dat het verhaal een beetje duidelijk is
Sorry voor de lange uitleg!

Zeg gewoon dat je hem als persoon heel erg mag, maar dat je niets meer voelt dan vriendschap en je je ongemakkelijk voelt bij zijn toespelingen. Zo te horen ziet hij het na wat subtiele hints (nog) niet in, dus ik denk dat je het maar beter direct tegen hem kunt zeggen
Thx!
.