ik zal het even uitleggen, ik ben slechts 1.50 klein, maar op school is iedereen bang voor me want heb een muil van hier tot tokio, dit is overigens NIET gemeen, ik hou niet van pesten en mensen die met het K-woord schelden, ik zeg daar dan ook wat van en probeer het pesten in mn klas zo min mogelijk te dimmen. maar mensen schrikken er nogal van hoeveel volume er uit mij kan komen.
Nu heb ik 3 dinnetjes, één daarvan gaat er altijd vanuit dat ik haar bescherm. ze lokt het altijd uit en wacht tot ik haar ga dekken, ik was dat zat en vandaag was ik rustig en hield ik mn mond, ze begon weer iemand uit te dagen en hij gaf haar volle laag, en ik hield me mond waardoor zij in discussie moest met hem, en nog geen halve minuut later barst ze in tranen uit midden in de klas.
Nu bleef ze de hele pauze doorzeiken, ja en dit en ik haat hem en ik sla hem echt en zus en zo (lijkt wel de basisschool pfff) ik pak hem maandag etc. ze ging der vriend bellen en daar zielig doen. op een moment heb ik gewoon gezegd hou nou eens je mond over hem please zeg.
Ik ben ook met hem gewoon gaan praten hij zei: het was niet me bedoeling weetje, hij kan er ook niets aan doen dat ze bij een discussie gaat huilen.
ik heb ook gezegd doe gewoon rustig en laat haar met rust, hij heeft daarop gezegd geen probleem.
In het laatste uur zat hij voor me, opzich is het een lief gozertje gewoon hoor, maar ik hoorde de hele tijd psst psst, en ik kijk is ze propjes naar hem aan het gooien, waarbij hij mij aankijkt met vragende ogen zo van ja en nu?
ik heb zachtjes

Wat zouden jullie doen in zo'n situatie? want ik heb haar al een paar keer gezegd laat het hou op met piepen maar ze gaat maandag der naaldhakken op zn teen zetten enz.
ter info: ik ben 19 en zit op het MBO ik ben de en na oudste. de rest is 17/18.
ik ga met iedereen leuk om zolang het maar niet gaat treiteren en zieken.