Gouden armand of ring

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xNatas

Gouden armand of ring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-08 07:53

Haha!
Ja die wil ik gaan halen voor mijn vriend, alleen weet ik absoluut niet in welke prijsklasses ze liggen. En dan wil ik er geen honderden euro's voor uit geven, want ik heb maar een klein salarisje Clown.

Ik ga vrijdag de stad in om te kijken, maar ik wil toch even weten alvast hoeveel het mij gaat kosten Lachen. Ook omdat ik hoorde dat als de armband 'massief' (schrijf ik dat goed) is het duurde was?

Een ring zat ik ook aan te denken en is misschien ook goedkoper. Ik heb op internet een paar sites afgekeken, maar ik zag alleen maar ringen van 500 tot 600 euro? Of zat ik nou alleen maar op dure sites te kijken Nagelbijten / Gniffelen?

Alvast bedankt!
Laatst bijgewerkt door xNatas op 11-09-08 07:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Liedje

Re: Gouden armand of ring

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 07:55

Volgens mij hangt het ook af van het aantal karaat, ofzo? Kijk eens op de site van lucardi, ik dacht dat ze daar ook goud verkocht, maar dan goedkoop en echt mooi! Ja

xNatas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-08 07:57

Ik heb ook op Lucardi gekeken, alleen ik zag geen goud. Alleen staal en zilver Lachen.

En gefeliciteerd met je verjaardag!

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 07:59

bram123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 08:05

Je kan ook bij whekamp mooie ringen bestellen. Zijn ook niet zo heel erg duur

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 08:12

De prijs hangt af van het gewicht en het aantal karaat.
Hoe hoger het aantal karaat hoe zachter en duurder Knipoog

Het meest verkocht is 14kt maar persoonlijk vind ik 18kt mooier,wel iets duurder maar het heeft een warmere gloed.
Een armband kan natuurlijk ook,een massieve is uiteraard duurder dan een hol exemplaar.

Waarom ga je niet even kijken bij bv de kijkshop,ik zag dat ze momenteel flinke kortingen gaven op sieraden Knipoog
http://www.kijkshop.nl

Veel succes bij je speurtocht Knipoog

Liedje..gefeliciteerd Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 08:24

Bij Luigi Lucardi hebben ze op 't moment heel veel in de aanbieding, ook gouden ringen... Heb van de week staan te twijfelen bij een 14 karaats gouden ring met 4 diamanten.. voor maar 100 euries. Dus een gouden heren ring moet je daar ook echt wel goedkoop kunnen vinden nu. Ja

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 09:04

Nathalie schreef:
Bij Luigi Lucardi hebben ze op 't moment heel veel in de aanbieding, ook gouden ringen... Heb van de week staan te twijfelen bij een 14 karaats gouden ring met 4 diamanten.. voor maar 100 euries. Dus een gouden heren ring moet je daar ook echt wel goedkoop kunnen vinden nu. Ja

Zo da`s niet duur, niet mee genomen? Bij Lucardi zul je inderdaad wel slagen voor lagere prijsklasse. Al blijft goud duur.
Ben blij dat ik meer van zilver/witgoud (al is dat laatste nog duurder dan goud-goud) houd. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 09:13

18 karaat is zachter dan 14 karaat en beschadigt dus sneller, ik weet niet wat voor werk je vriend doet, maar over het algemeen zijn mannen iets lomper en zou ik sowieso voor 14k gaan. Dat is ook nog eens goedkoper Ja