File tussen Utrecht en Amsterdam

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zazoo

File tussen Utrecht en Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 22:37

Ik woon in de buurt van Utrecht en heb een bijbaan in Amsterdam. Nu moet ik daar morgen voor het eerst heen en moet er om 9 uur zijn.
Als ik met de auto ga duurt het 40 minuten en met de bus anderhalf uur.
Ik neem maar de bus omdat ik voor de eerste keer toch wel graag op tijd wil zijn en niet in de file wil staan en te laat komen. Maar nu vroeg ik me af hoe lang je daar meestal in de file staat? En of ik dus wat opschiet als ik een keer de auto neem?

Naranga

Re: File tussen Utrecht en Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 22:44

trein?

En het maakt nog wel wat uit waar in de buurt van utrecht en waar in amsterdam, als je de stad door moet rond die tijd met de auto kun je t vergeten, als t vlak bij een afslag is zal het nog wel gaan.

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 22:48

Dwars door de stad hoef ik niet. De plaats waar ik heen moet verschilt per keer, morgen moet ik naar Noord, soms naar de RAI.

Ik ga met de trein nu, ja.

puma

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 22:48

Eh .. ik zou in de spits minimaal op 1,5 uur rekenen, je staat zeker in de file op de A2. Als je zeker wilt zijn kun je inderdaad beter met de trein gaan..

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 07:09

Het verschilt heel erg, de ene keer stond ik er 2 uur in de file en de andere keer was ik er in een half uur tot 3 kwartier voorbij. En dat is meteen het irritante: het valt niet te plannen. Dus als je met de trein kunt zou ik dat gewoon doen.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 10:56

De A2 is geregeld een drama, maar hou er ook rekening mee dat er wegwerkzaamheden op de Noordelijke Ring Utrecht zijn - zowel die weg als de alternatieven zijn dus drukker en duren langer, en dan is de aansluiting vanaf de Bilt naar de A2 volgens mij ook vrij lastig.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 11:10

Je weet het echt nooit! De ene keer verwacht je megadrukte en kun je zo doorrijden. De volgende keer denk je ' lekker op tijd vertrokken' en dan kom je om 09.30 op je kantoortje aan. Kortom: de A2 SUCKS! Ik weet niet waar je vandaan komt en waar je precies heen moet maar kun je niet binnenoor?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 21:41

Amsterdam sucks. Ik ga altijd de avond tevoren al als ik dienst heb in Amsterdam, anders heb ik een reistijd van ergens tussen de 2 en 3,5 uur enkele reis. Da's niet grappig meer.
Ik zou mooi met de trein reizen als dat mogelijk is.
Ik kan dat helaas niet omdat ik een leaseauto heb Boos!

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-08 12:13

Ik heb de trein genomen. Kwart over 7 weg, 9 uur daar. Snel is anders maar ben tenminste wel op tijd Lachen