maar ik heb echt tijd tekort want ik moet ook nog geld verdienen!ik moet 2 paarden rijden, ik heb huiswerk natuurlijk. Ik zit in het laatste jaar van mn opleiding en dan moet je een heel ondernemingsplan gaan opzetten! Veel werk dus! En ik heb ook nog een vriend én ik moet nog centjes verdienen.
Op maandag ben ik om half 11 uit, dan rijd ik meteen 1 paard. Dan ga ik werken van 1 tot 6, ik moet met de trein dus ik ben om kwart voor 7 thuis. Dan eten en nog een paard rijden.
Dinsdag ben ik om 2 uur uit, dan ga ik huiswerk maken, even ontspannen, eten en dan heb ik les. Daarna moet ik nog een ander paard rijden.
Op woensdag ben ik om 4 uur uit, dan ga ik naar huis en koken met mn vriend. ' s Avonds ben ik samen met hem.
Donderdag ben ik om half 1 uit, dan ga ik meteen 2 paarden rijden en werken van 3 tot 9.
Vrijdag ben ik om half 1 uit, dan rijd ik ook meteen 2 paarden, moet ik huiswerk maken en dan werken tot 8 uur.
Maar dan die zaterdag, ik heb eens in de 2 weken wedstrijd dus ik denk dat ik dan stop met werken op de zaterdag zodat ik dan echt even een lekkere chilldag heb!
Ik zie mijn vriend alleen op woensdagavond en in het weekend, maar omdat mijn moeder ook echt in de paarden zit mag ik dus niet minder dan 5x per week rijden. Dat is ook logish, want ík wil wedstrijden rijden, zij betaald dus ik moet er ook wat voor doen natuurlijk. Maar op de ene word ik echt heel rustig en ontspannen, maar bij dat andere paard gaat het de laatste tijd even wat minder voor mijn gevoel omdat ik best gespannen ben.
Ik heb doordeweeks maar 2 dagen de tijd om huiswerk te maken, dat is echt irritant!
Voor heel veel mensen is dit dus een makkie! Maar af en toe zit ik er even doorheen hoor. Ik moet er denk ik ook een beetje aan gaan wennen, want dat 2e paard rijd ik nog niet zo lang.
Nou wie heeft het nog meer best "druk"??
, hihi.
RESPECT