Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Eerst duidelijke afspraken op papier en dan pas juichen

Tieneke schreef:Ik vind het niet 100% duidelijk, je verhaal, maar ik denk dat de verantwoordelijkheid toch wel bij jou ligt. Nam je nu pas voor het eerst contact op sinds ze gezegd had dat je er stage mocht doen, vorig jaar? Hebben jullie geen documenten voor de school waar je stagegever iets op tekent?
Chatelaine schreef:Als ze al eerder niet op nam had je toch al eerder iemand anders daar kunnen bellen? Of wat anders gaan zoeken vanaf maart tot nu is ook wel erg lang als er verder niks echt vast stond..
Jammer maar helaas...hoop dat je wat anders leuks vind

cheeky schreef:Ik ben even flink pissed...
Ik had eens tage geregelt bij onze Veearts, daar zou ik a.s. woensdag voor het eerst moeten stage lopen. Vrijdag heb ik geprobeerd contact op te nemen, maar dat lukt niet. Vandaag bel ik en ze neemt weer niet op.
Op dat moment wil ik meer weten waarom het niet door kan gaan. Dus ik heb naar de praktijk begeld. Krijg ik te horen dat alle stages via haar gaan ( die gene aan de telefoon ), en dat ze impresiepe alleen mensen toe laten met een pareveterinaire opleiding op niveau 4! (Wat ik niet doe). Maar ik had van het voor jaar al met de veearts afgesproken om bij haar stage te lopen. Ze wisten nergens van en ik moest er maar vanuit gaan dat de stage niet door gaat!!!
Dat hoor je dan 1 dag voordat je stage begint!
Me vader vroeg of ik anders gewoon voor de pensionstal stage kon komen lopen. Maar dat wil ik niet. Gelukkig heb ik vorig jaar bij de Paardenmelkerij stage gelopen, en dat is me super bevallen! Dus ik ga zowiezo morgen bellen of ik anders toch bij hun stage kan lopen, en anders moet ik toch ergens anders heen....