Ik ken een jongen (F.) heel goed, hij is mijn beste vriend. Sinds een maand zijn we eigelijk een beetje aan het aanmodderen. Ik ben verliefd op hem en dat weet hij. We zoenen nu al ongeveer 3 weken denk ik. Hij komt pas uit een lange relatie en wou dus niets vast. Ik heb toen gezworen hem nooit meer te zoenen omdat ik er zelf gewoon helemaal gek van werd. Nu is dat terug goed gekomen en zijn we dus weer beginnen zoenen (stom stom stom!).
Nu werden we gistr 'betrapt' door zijn vader.. We zaten op zijn kamer en wisten gewoon niet wat doen. Nou besliste hij gisteren dan dat hij écht wel wil. Ik heb hem letterlijk 5x gevraagd of hij zeker was, en ja hij was heel erg zeker.. Nu krijg ik vandaag sms dat hij toch niet zeker is, hij weet niet of hij wel verliefd is..
Ik weet gewoon niet meer wat doen, ik voel me zoo slecht.. Ik ben écht verliefd op hem, maar hij misbruikt mij gewoon, ik vindt het momenteel gewoon een gore ***
Wat zouden jullie doen?
Je hoeft hem natuurlijk niet helemaal te vergeten maar je kan later altijd nog een keuze maken.