Ik weet zo niet meer wat nu te doen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wartertje

Ik weet zo niet meer wat nu te doen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 16:26

Hoihoi bokt, ik moet het even echt allemaal van me afschrijven..

Ik ken een jongen (F.) heel goed, hij is mijn beste vriend. Sinds een maand zijn we eigelijk een beetje aan het aanmodderen. Ik ben verliefd op hem en dat weet hij. We zoenen nu al ongeveer 3 weken denk ik. Hij komt pas uit een lange relatie en wou dus niets vast. Ik heb toen gezworen hem nooit meer te zoenen omdat ik er zelf gewoon helemaal gek van werd. Nu is dat terug goed gekomen en zijn we dus weer beginnen zoenen (stom stom stom!).
Nu werden we gistr 'betrapt' door zijn vader.. We zaten op zijn kamer en wisten gewoon niet wat doen. Nou besliste hij gisteren dan dat hij écht wel wil. Ik heb hem letterlijk 5x gevraagd of hij zeker was, en ja hij was heel erg zeker.. Nu krijg ik vandaag sms dat hij toch niet zeker is, hij weet niet of hij wel verliefd is..
Ik weet gewoon niet meer wat doen, ik voel me zoo slecht.. Ik ben écht verliefd op hem, maar hij misbruikt mij gewoon, ik vindt het momenteel gewoon een gore *** Boos!

Wat zouden jullie doen?

FleurBscht

Re: Ik weet zo niet meer wat nu te doen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 16:31

Ermee ophouden..
Hij moet het wel 100% zeker weten, en als ie de dag erna alweer zegt dat ie het niet zeker weet, dan zit ie blijkbaar nog te twijfelen. Het moet natuurlijk wel van 2 kanten komen.

Ik zou hem gewoon even met rust laten. Een lange relatie dat net afgelopen is, is niet niks. Kan ook nog zijn dat hij je nu 'gebruikt' om geen liefdesverdriet te hebben.
Voorzichtig zijn ermee! Het is ook zonde om jullie vriendschap voor zoiets op het spel te zetten.
Succes

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 16:31

Laat hem gaan meid, zet hem uit je hoofd. Je weet nu dat hij niet te vertrouwen is wat dit betreft, dat hij met je speelt, dat hij je gebruikt, dus kap er mee. Vandaag nog. Sms hem dat je er mee stopt en hem voorlopig niet hoeft te zien. Wis zijn nummer, zijn msn, en stop ermee. Zoek afleiding, ga leuke dingen doen, en hoop dat het snel slijt.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 16:37

zorro: daar ben ik het niet mee eens. Je kan wel zeggen dat je er zo mee kapt. Maar om meteen niks meer met hem te doen en alles te wissen nee dat zou ik niet doen. Wie weet veranderd hij nog wel van gedachten.

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 16:40

Ik heb zijn msn en gsmnummer ondertussen wel al gewist. Ik wil momenteel zijn naam gewoon niet horen of zien..

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 16:46

Wartertje schreef:
Ik heb zijn msn en gsmnummer ondertussen wel al gewist. Ik wil momenteel zijn naam gewoon niet horen of zien..

pas op dat je geen spijt krijgt.. Ik zal er als ik jou was even goed over na denken wat je denkt dat het best is.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 16:47

Ik vind het aan de ene kant wel 'netjes' van hem, hij had ook gewoon met je door kunnen blijven modderen, terwijl hij niet verliefd op je is.
Geen contact, nummers wissen enz vind ik erg bruut. Waarom ben je nou eigenlijk boos op hem?

Wartertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 16:51

Omdat dit nou al de 2e keer is dat hij me zoiets flikt. Me zoenen en aanmodderen, om als het erop aankomt toch weer af te haken. En ik heb het het gisteren zooo vaak gevraagd en dan verandert hij vandaag toch weer van gedachte, hij was er gistere gewoon al niet zeker van..

suus_romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 17:40

Ik zou het even eerst laten bezinken. Later kan je hem altijd weer toevoegen enz. Nu moet je gewoon tijd voor jezelf nemen, ook om hem te vergeten. Of het in ieder geval weg te stoppen. Lachen Je hoeft hem natuurlijk niet helemaal te vergeten maar je kan later altijd nog een keuze maken.

Als hij het toch meende wat hij gisteren zei, en hij doet heel erg zijn best om dat weer te laten blijken kan je er altijd nog even over nadenken. Maar het moet geen spelletje worden, dat hij maar denkt dat hij dat elke keer weer kan doen. Eerst een ja, en daarna toch weer niet. Hij moet het gewoon zeker weten, en rekening met JOU houden. Lachen

Echt hoor, jongens ook altijd. Soms zijn ze gewoon...
Succes er nog mee hé. Lachen

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 17:51

Je kan hem even 'negeren', gewoon nergens meer op reageren en even afstand van elkaar nemen. En dan over een poosje weer contact zoeken, op het moment dat jij denkt - Nu kan ik het aan om hem onder ogen te zien zonder verwachtingen-.

Het is heel vervelend dat hij niet verliefd is op jou, hartstikke rot. Maar je kan er nou eenmaal niets aan doen. Een verliefdheid is een bepaald gevoel en dat heb je nou eenmaal niet bij iedereen, hoe graag je ook zou willen. Je kan hem dus ook niet 'dwingen'. Maar denk eerlijk gezegd dat jij ook niet zo bent. Lachen

Of... Je gaat even goed met hem om de tafel zitten en vertelt hem duidelijk wat jij voelt en wat jij nu van de situatie vind. Je laat hem even niet aan het woord - totdat jij bent uitgepraat.- Het is belangrijk dat jij alles wat je dwars zit op tafel legt. En dan, laat hem dan maar eens praten.

Misschien komt daar een conclussie uit om het samen te proberen dmv leuke dingen samen te doen. Het klinkt allemaal leuk maar pas daar ook mee op, een verliefdheid overkomt je, het gebeurt niet zomaar. Dus misschien veranderd er niets aan zijn gevoel na die leuke dingen. Als je weer met hem gaat afspraken laat je NIET mee slepen om hem te zoenen, wat hij ook zegt. Doe het niet. Hou stand, hou trots en laat hem maar eens wat voor jou doen mocht hij je echt leuk vinden.

Maar er kan ook een conclussie komen dat hij het niet kan en het ook niet wilt proberen. Als dat zo is probeer stand te houden. Maak je gesprek goed met hem af, en overhaal hem niet. Dat wilt toch niet gaan lukken. En ook als hij zegt dat hij niet denkt dat er verliefdheid komt maar het tóch wilt proberen, doe het NIET. Bespaart je een hooop verdriet.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 18:42

Misschien moet je hem nog wat tijd geven en anders laten gaan...