heineken music hall, wie is daar ooit geweest

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gietepiet

heineken music hall, wie is daar ooit geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 11:46

Hoi, ik wil binnenkort met andere naar een optreden van de blue man group in de heineken music hall, nu was ik aan het kijken bij de kaartjes en nu kun je kiezen uit 1ste 2de en 3de rang, iemand enig idee hoe dat de indeling dan ongeveer is, vooraan daar hoef ik niet te zitten dat zal wel 1ste rang zijn, en de 3de rang zie je dan toch nog genoeg? Ik zat zelf gewoon aan de 2de rang te denken.

Peetjuh

Re: heineken music hall, wie is daar ooit geweest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 11:48

Kan je niet op de site kijken? Daar zal toch de seatingplan wel opstaan??

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 11:52

de keren dat ik daar eas hoefde je daar neit uit te kiezen maar dat was met een concert . ik denk dat ze dit x stoelen neer hebben gezet dan. maar dan is 2e rang wel ver weg als ik dan denk hoe ze dat doen. maarja net wat peetjuh zegt ze zullen toch wel een seatingplan hebben

gietepiet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 11:53

nee zo'n plan staat er niet bij

Peetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 12:07

Ik heb ff gekeken en kon alleen dit vinden:
Hoe zie ik bij een zitconcert waar ik precies zit?

De Heineken Music Hall is in de meeste gevallen niet de organisator / promotor van het evenement en is derhalve niet betrokken bij de organisatie / productie van het evenement. Ook de indeling van de zaal qua stoelen wordt niet door de Heineken Music Hall bepaald, daar deze zaalindeling per concert kan verschillen. De organisator / promotor is verantwoordelijk voor de indeling, die mede afhankeling is van de grootte van het podium.

Dit is de reden dat er geen standaard plattegrond met daarop alle rijen en stoelnummers beschikbaar is. De kaartverkopende instanties zijn wel bekend met de indeling en zouden moeten kunnen vertellen waar de rijen en stoelnummers gevestigd zijn.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 12:09

Beneden heb je staanplaatsen, boven heb je zitplaatsen. Staanplaatsen zijn iig vrij. Maar het kan zijn dat ze voor dit evenement de hele zaal vol zetten met zitplaatsen, hoewel ik me dat met dat hoge podium nauwelijks kan voorstellen.

Hoe de rangindeling is weet ik niet, misschien helpt het als je even naar de HMH belt?

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 12:56

Bij de BMG gebeurd het zeg maar door de hele zaal heen, niet alleen op het podium, daarbij werken ze ook met grote schermen dus volgens mij maakt het niet zo heeel veel uit waar je staat of zit hoor!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 12:58

Trouwens nog een tip die ik las op Wikipedia:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Blue_Man_Group

Citaat:
In de eerste rijen wordt aangeraden voor bescherming van de kleding een poncho te dragen. Het is mogelijk dat de verf of het eten, dat in de show gebruikt wordt, in de zaal belandt
.
Duivel

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 12:58

Karin schreef:
Beneden heb je staanplaatsen, boven heb je zitplaatsen. Staanplaatsen zijn iig vrij. Maar het kan zijn dat ze voor dit evenement de hele zaal vol zetten met zitplaatsen, hoewel ik me dat met dat hoge podium nauwelijks kan voorstellen.

Hoe de rangindeling is weet ik niet, misschien helpt het als je even naar de HMH belt?

Of naar de organisatie die het concert regelt bellen.

Ik ga donderdag naar de HMH: Marco Borsato Cool

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 13:03

Voor Blue Man Group, maakt het niet uit waar je zit, aangezien ze je achterin ook betrekken bij het optreden!

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 13:05

Komt de bleu man group daar ?? Die zijn kei leuk, heb ze ooit in amerika gezien, maar dacht dat ze niet meer in NL zouden komen.. Moet heen !!
Maar ben alleen in de HMH geweest op feesten, dus geen idee hoe de rangen zitten..

Even aan het zoeken geweest. Maar aan de prijzen te zien E 59,- / E 54,- / E 39,-.
Dan denk ik dat derde rang toch echt een stuk slechte is als de eerste 2. En aangezien deze zo weinig schelen in prijs, zou ik voor eerste rang gaan.

gietepiet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 13:41

"In de eerste rijen wordt aangeraden voor bescherming van de kleding een poncho te dragen. Het is mogelijk dat de verf of het eten, dat in de show gebruikt wordt, in de zaal belandt"

Daarom wil ik dus niet op de eerste rij Knipoog Ik heb vorig jaar ook een show van hen gezien die was geweldig, en de eerste rij kreeg inderdaad bescherming aangeboden voor de verf en het eten Haha! , en dit jaar hebben ze dus een nieuwe show, lijkt me weer erg leuk.