Help! wat als afscheid? ...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ninthe

Help! wat als afscheid? ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 10:22

Oke, ik ben echt inspiratie loos, dus Bokt help me alsjeblieft Haha!

12 Juni 2008 heb ik een haflingermerrie (Ninthe) gekocht van een oud boertje, echt ontzettend vriendelijke mensen! Ninthe zou per 1 Augustus verhuisd worden naar een andere stal, maar dat ging ivm wat redenen niet door, en werd dus per 1 Oktober. Nou staat Ninthe dus nog steeds bij die oude eigenaar, en hij helpt me echt met alles! Laatst vroeg ik waar de hooivork was, om uit te mesten kreeg ik als antwoord "Dat weet ik wel, maar dat ga ik je niet vertellen, want je hoeft niet uit te mesten, dat doe ik allemaal Haha! "

Kortom, ontzettend vriendelijke mensen, die me overal mee helpen, en ik ben ze natuurlijk ontzettend dankbaar.
1 Oktober gaat Ninthe dus verhuisd worden, en nu wil ik een soort bedankje aan hun geven, maar ik weet dus niet wát???

Ik dacht zelf zoiezo een foto lijstje waar drie foto's in kunnen, en dan een foto van Ninthe erin, en zijn andere twee paarden.

Hebben jullie nog ideën?? misschien wel handig om te weten: Ze zijn aardig aan de leeftijd, en hij is boer Lachen

Lotje02

Re: Help! wat als afscheid? ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 10:34

Ik heb precies hetzelfde gehad. Mijn paardje stond bij een oude boer en die deed ook alles voor haar. Buiten zetten, voeren, mesten en ging voordat ie naar bed ging nog altijd bij haar kijken enzo. Ze heeft het daar echt geweldig gehad. Ik vond het ook vreselijk toen ze moest verhuizen.
Ik heb toen voor die boer een pakketje gemaakt, een mandje met wat stro en daarin een fles wiskey (vond ie lekker) en wat chocolade, nootjes, en andere lekkere dingen, een mooie ingelijste foto van mijn paardje en een kaart met een bedankje namens mijn paard. Hij ging zelfs huilen toen ie het uitpakte.
En misschien is het ook wel een leuk idee om af te spreken om ze een keer op te halen om naar je paardje en haar nieuwe stal te komen kijken?

Ninthe

Re: Help! wat als afscheid? ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 11:40

Lotje02 schreef:
Ik heb precies hetzelfde gehad. Mijn paardje stond bij een oude boer en die deed ook alles voor haar. Buiten zetten, voeren, mesten en ging voordat ie naar bed ging nog altijd bij haar kijken enzo. Ze heeft het daar echt geweldig gehad. Ik vond het ook vreselijk toen ze moest verhuizen.
Ik heb toen voor die boer een pakketje gemaakt, een mandje met wat stro en daarin een fles wiskey (vond ie lekker) en wat chocolade, nootjes, en andere lekkere dingen, een mooie ingelijste foto van mijn paardje en een kaart met een bedankje namens mijn paard. Hij ging zelfs huilen toen ie het uitpakte.
En misschien is het ook wel een leuk idee om af te spreken om ze een keer op te halen om naar je paardje en haar nieuwe stal te komen kijken?
Dat is inderdaad wel een leuk idee! ik vind het zelf inderdaad ook vreselijk om haar daar weg te halen, ik voel me ontzettend thuis op die plek, en zij zijn zo behulpzaam .. Hij vind het zelf ook heel jammer dat ze weg gaat, maar voor mezelf vind ik het toch fijner, anders voelt ze gewoon niet als 'eigen'. Ik ga zeker wat met je advies doen! ik ga denk ik voor het mandje met wat lekkere dingetjes en een foto! leuk idee! Haha!

gelukkig komt ze niet zo ver bij hun vandaan te staan, dus ik heb ook al gezegd dat ze echt altijd langs mogen komen, en zodra ze beleerd & verkeersmak is, dat ik dan langs kom rijden haha Haha!