soapserie in real life

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

timilon

soapserie in real life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 00:08

ik moet het even van me afschrijven,het is zo pijnlijk dat het bijna grappig is.

ik heb 2 jaar geleden wat gehad met een jongen,P.
het ging uit wegens zijn verslavingen en agressiviteit.
een "vriendin",T,heeft me toen goed opgevangen.
ik heb haar precies verteld wat er aan de hand was,zij begreep het want zij kende P ook al langer.
P kwam vast te zitten,en heeft een jaar mogen nadenken en afkicken.
toch bleef er bij mij iets knagen,hij had zn hart op de goede plek,hij is alleen erg beinvloedbaar.
ik ben met hem gaan schrijven totdat er en andere jongen in mijn vizier kwam,N.
ik vergat P min of meer en alles was leuk met N.
T vond N maar een loser,maar na een tijd heeft ze hem wel gekust in mijn bijzijn!!
de vriendschap tussen T en mij was gelijk bekoeld.
met N heb ik het uitgepraat.

toen kwam P weer vrij,en tja,hij bleef een plekje in m'n hart houden.
toevallig hadden N en P nog een zelfde ex,S.
S kon mijn bloed wel drinken,maar ach,kan ik me wel voorstellen,e wilt liever niet weten met wie je ex aan de haal gaat.
S en ik hebben een keer gepraat en alles was oke,geen vrienden maar ook geen haat meer.
P en ik probeerde weer wat op te bouwen,er is een en ander tussen gekomen en ik ben eerlijk gezegd ook niet heilig geweest met andere jongens.

gister heb ik P weer "gevonden",helaas was T er ook en zij vond het nodig alles wat ik verteld had tegen haar aan P vertellen,en heeft het verhaal helaas flink aangedikt,terwijl ze zijn bloed wel kan drinken.
uiteindelijk heeft ze hem ok nog geprobeerd te kussen.(weet niet of het gelukt is,ik was behoorlijk over m'n toeren naar buiten gegaan)
P geloofde het,want hij kent haar langer dan mij.
enfin,'s nachts toch met P kunnen praten,en alles was oke.

we hadden afgesproken voor vanavond om nog verder door te praten, helaas was ik te laat en was P al weg.
hij heeft momenteel geen telefoon,dus kon hem niet bereiken,weet ook niet op welk nummer hij woont,dat was van later zorg...
P komt op msn,heeft ie S gebeld(die was hij gister ook tegen gekomen,en had haar nummer ook opgeschreven,terwijl hij tegen mij wat anders vertelde) en S zat doodleuk bij hem thuis.
op msn allemaal triest doen en ik helemaal over de zeik.(dat ze wel een kaartje zou sturen als ze gingen trouwen enzo,eigenlijk wel lachwekkend)

inmiddels is de woede gezakt,want het is eigenlijk te zielig en kinderachtig voor woorden wat er allemaal gezegd is.ik heb er amper op gereageerd.
het gaat hier over mensen van 24/25jr,en dan nog in de msn-naam: I love... zetten.
inmiddels ben ik nu dus echt wel klaar met P,alleen ben ik benieuwd wat voor staartje dit nog gaat krijgen.
het doet absoluut verschrikkelijk pijn,maar ik heb er ook met buitenstaanders over kunen praten en de woede is gezakt,ik vind het nu eigenlijk alleen nog maar zielig.
vannacht zegt P nog dat ie mij wil,voor altijd...en 12 uur later heeft ie een andere ex thuis zitten.
helaas is mijn woonplaats erg klein,en weet in no time vrijwel iedereen van het uitgaansleven de roddels over mij.
ik heb inmiddels geen zin meer om daar tegen te vechten,ze moeten me maar nemen zoals ik ben en anders jammer dan.
ik heb gelukkig echt hele fijne vrienden,die me ook nu weer steunen.

heh,dat lucht op,sorry voor de vele () tekens,maar anders kon ik het nu even niet uitleggen.
ben nog best wel verward,boos en verdrietig...en aande andere kant moet ik best wel lachen om de zielige vertoning van mijn ex,zijn "vriendin?" en de mensen die zo hebben lopen stoken en roddelen over mij.

uiteindelijk ben ik degene die lacht,als ik straks alles voor elkaar heb en mijn ex weer verslaafd is omdat ie zo'n fijne vriendin heeft(ze heeft een lichamelijke en een psychische ziekte) dus ze kunnen hun lol op met z'n 2-en.
dat laatst is wel heel gemen van mij heh?sorry,kan er even niets aan doen.
ik had altijd en soort van medelijden met S,maar dat is nu helemaal over.

timilon

Re: soapserie in real life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 09:29

mmm,en geen reactie's...sorry,ik was echt over de rooie,maar na een nachtje goed slapen zie ik er nog steeds bijna de humor van in.
ik heb nu een beetje"silence,I kill you" idee haha.

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 09:38

Weet je, je bent veel beter af zonder hun! En laat de mensen in je dorp maar kletsen. Jij weet beter. Het zal even zeer doen om het verdriet te verwerken, maar aan je laatste post te zien ben je er al aardig overheen. En wie het laatst lacht, lacht het best.
Succes!

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 09:46

ja,dat ik beter af ben zonder hen,heb ik gelukkig ook wel door.ik voelde me echt goed "genaait",maar tjonge wat heb ik me vergist zeg.

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 16:12

ow,en daar kom ik net op eigenlijk.ik riep altijd dat een ex niet voor niets een ex was....mja,liefde maakt blind ey.

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 23:17

wel grappig om er ook bij te vertellen: ben vandaag bij de kermis-waarzegster geweest.ze zei een aantal dingen waarvan ik zoiets had van,jadat zeg je tegen elke jonge meid...
toen begon ze over mannen.er zijn veel mannen in mn leven die neit te vertrouwen zijn,maar ik vertrouw ze te snel en daardoor maken ze misbruik van me.er is 1 man in m'n leven die wel eerlijk en oprecht(of obrecht?) is.
momentel vertrouw ik geen enkele vent meer,behalve mijn vrienden/vriendinnen.
voel me nu weer wat minder happy,maar ik voel me nog steeds wel sterk en bereid om flink te knokken voor MIJN leven.

Whitepanther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 23:26

laat die gekken het lekker bekijken met zn allen joh, en ach wat ze in je woonplaats ook zeggen... jij was tenminste niet degene met een verslaving die vast zat... En zulke zielige mensen, tja wie geloofd nou zulke mensen uiteindelijk komt toch altijd alles uit wanneer dingen gelogen zijn....

Gewoon lekker verder gaan met je leven en onthouden: Jij bent vele malen beter dan Zij Ach gut

danneke80

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 23:30

met dit soort vrienden heb je geen vijanden meer nodig zeg!

en wat betreft S: zoals je eraan komt, kom je er ook weer vanaf. Daar komt ze vanzelf wel een keertje achter.

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 23:35

@ danneke80: ik moest wel even glimlachen om je wijze woorden.
@whitepanter: idd,ik was niet degene die vast zat en verslaafd was,en ik ben ook niet degene die 2 jaar ik de ziektewet zit.

ow,en ik moest op gaan passen volgens S,nou het spijt me,maar ik kan mezelf nog recht in de spiegel aankijken.
ik heb zo veel moeite voor die jongen gedaan,op het moment dat ik via via hoorde dat ie opgepakt was ben ik brieven voor hem gaan schrijven,zodat hij wist wat er in mijn leven speelde en dat ie een beetje betrokken bleef.pfff,ik lijk wel gek!

Whitepanther

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 23:39

Jij bent niet gek, maar hij.... Jij blijft het goede in mensen zien en dat is een eigenschap die veel mensen missen en veel mensen gebruik van maken, en hij was zo dom om er gebruik van te maken in plaats van het te respecteren en jou dankbaarheid te tonen wat hij wel had moeten doen... het is een hele goede eigenschap waar je trots op moet zijn en zeker niet moet kwijt raken

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 23:52

t was wel frappant dat die"waarzegster" ook zei dat ik te goed van vertrouwen was en dat mannen niet altijd even eerlijk waren tegenover mij.
mar goed,hij is gek dat is een feit.dat was ook altijd wel leuk,en een beetje moeite voor een man doen triggert mij wel,maar dit is zelfs voor mij echt teveel.
ik heb hem op de man af gevraagd: wil je me of wil je me niet?
er zit niets tussen,duidelijker kon het niet,toch?
op dat moment wilde hij me,voor altijd...en 12 uur later op msn zegt ie doodleuk: ik hebi emand anders gebeld die wel tijd voor me had.
tssss,klap dan lekker uit elkaar!ik ben overigens heel koel gebleven.

Fiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 00:51

Zo'n mensen ben je echt beter kwijt dan rijk.
Je moet ze gewoon achter je laten en doorgaan met je leven.
Je zegt zelf dat je erg leuke en betrouwbare vrienden hebt. Focus je dan op hen.
En laat dat stelletje kinderen, lekker kind wezen Knipoog

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 00:58

Fiej schreef:
Zo'n mensen ben je echt beter kwijt dan rijk.
Je moet ze gewoon achter je laten en doorgaan met je leven.
Je zegt zelf dat je erg leuke en betrouwbare vrienden hebt. Focus je dan op hen.
En laat dat stelletje kinderen, lekker kind wezen Knipoog

Daar sluit ik mij volledig bij aan...!

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 08:46

Wat de mensen in het dorp over je zeggen moet je eigenlijk worst zijn, zolang ze over je praten ben je erg belangrijk en populair.
Ik zeg altijd maar: zolang ze maar niet van me vreten!!!!
En verder weg blijven bij al die mensen die steeds naar je toe komen en weer naar een ander toe gaan en weer naar jouw toe komen.

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 09:45

Volhouden dan ook, he!
Geloof niet meer in hun verhalen, hoe zielig ze ook zijn. Over een tijdje wordt je gewoon weer met je neus op de feiten gedrukt. Dus blijf bij ze uit de buurt en geloof in jezelf!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 09:54

Dus even bekijken:
P is de bak ingegaan, en blijkbaar geen seconde te vroeg want hij was verslaafd én agressief tegen jou.
Waarom jij dan nog beslist brieven te gaan schrijven ontgaat me, nuja, kan mij er wel iets bij voorstellen maar...
Ondertussen leer je een andere leuke knul kennen: N, en eindelijk kun je P vergeten, erg fijn dus Lachen
Maar dan komt P vrij en begin je toch weer wat met hem? En dan ben jij ook niet braaf geweest?
Vooral dat je weer met hem begonnen bent, en niet inziet dat je daar al een kapitale fout beging baart me zorgen. Meis: doe je ogen open! Het is uitschot! (zo klinkt het toch)

Volgens mij kun je beter kappen met al die mensen, even goed op een rijtje zetten wie jij bent en waar je voor staat en dan andere vrienden zoeken Lachen Ze zijn je niet waard, en volgens mij sleuren ze je ook maar mee in dat marginale gedoe Ja

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-08 10:44

ja poes,je ziet t goed.maar P was agressief door zn verslaving,ik heb ook geweldige tijden met hem gehad en t is gewoon erg om iemand naar de haaien te zien gaan.
overigens,N was erg leuk maar zoals ik al schreef hadden P en N dezelfde ex(S),en jawel N ging uiteiendelijk naar haar terug nadat T het voor me verpest had.
nu dus weer hetzelfde liedje.
deze mensen hoef ik echt nooit meer te spreken,ik hoop dat ik het vol houd maar dit was de 3e keer dat P me "genaait" heeft,en 3 keer is scheepsrecht.
nu sta ik voorlopig alleen nog voor m'n eigen leven,en ik hoop dat ik niet weer een mafkees tegenkom die hulp nodig heeft...

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-08 17:43

ahhh nee!!!een collega van P,die veel heeft meegekregen van het hele circus en ook op P heeft ingepraat,wil mij nu beter leren kennen tijdens een etentje...
ten eerste zit ik totaal niet op dat soort gekkigheid te wachten en ten tweede is hij totaal mijn type niet.
hoe moet ik daar nou weer vriendelijk op reageren?
overigens,P is vandaag niet op zijn werk verschenen,ik snap er nu helemaal niets meer van.
weglopen als er problemen zijn was altijd al zijn ding,maar dit "gezeur" heeft ie toch echt over zichzelf afgeroepen.

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 17:59

je kan beter die collega even laten voor wat het is denk ik. Ik zal je niet al te druk maken wat P, N en S doen..en gewoon doen waar je zelf zin in hebt!
Als het echt zo is dan komen ze wel weer bij je!

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 22:33

collega van P belde me vandaag,P is weer terecht.was het huis uitgezet(woonde bij iemand in) ik ben blij dat hij niet over z'n sms begon van dat etentje,en ik weet niet waar P nu woont.
is maar beter ook,ik wil wel weten waar hij is,zodat ik hem altijd voor me ipv achter me heb.
de pijn komt wel weer een beetje op nu,maar ik blijf echt sterk en ga niet bedelen om aandacht of wat dan ook.
3x is scheepsrecht,nu is het mijn beurt om hem te laten zien dat ik hem niet nodig heb.
overigens wil ik hem dat helemaal niet bewijzen,ik wil gewoon voor mezelf een gelukkig en goed leven opbouwen.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 11:32

Meis, delete hem uit je msn lijst, delete hem uit de telefoon en delete hem uit je leven. Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan en dat het diep zit, maar iedere keer als je het even moeilijk hebt lees je dit topic even door en kom je weer terug op aarde, want zeg nou zelf: dit verdien je toch zeker niet. wat een idioten zeg.... Ik zou heel ver uit de buurt blijven van dit soort figuren...

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 09:31

ja hij is al gedelete...(alleen is het hier zo klein dat ik hem makkelijk tegen t lijf kan lopen:()
en ik lees dit topic zeker nog heel vaak!!
ik had hem nooit moeten leren kennen,maar ja,doe je weinig aan.
ik moet wel zeggen dat er makkelijker met hem te praten viel toen hij nog verslaafd was:O
maar goed,ik heb verder niets meer gehoord/gezien,dus ik neem aan dat hij uit m'n buurt blijft.