- Heeft er iemand ervaring met RaboMobiel? Heeft het goed bereik?
- En kan er bij de Sony Ericsson T280i een koord aan gehangen worden ( je weet wel twee van die gaatjes waar je ook een mobiel hanger aan kan doen)
Alvast bedankt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Ik kan op deze foto's http://www.gadgetgarden.nl/beeld/SonyEricsson_T280i.jpg niet ontdekken dat er een koordje aangehangen kan wordenErvaring met Rabomobiel heb ik niet
Lynn_x schreef:Ik heb ervaring met rabomobiel, goeie ervaringheb het nu al bijna een jaar, ben er erg tevreden over!
_bloempje01_ schreef:als het goed is zit het onderaangeloof ik
jij bent vast vijftien jaar en hebt gister die brief van de rabobank in de bus gehad?
Winniiee schreef:Ik had ook gekeken maar meestal zit het op dat plekje wat je 'nét niet kan zien.Ik heb ook demo filmpjes gekeken maar daar zie je ook net dat stukje niet.
[***] schreef:Winniiee schreef:Ik had ook gekeken maar meestal zit het op dat plekje wat je 'nét niet kan zien.Ik heb ook demo filmpjes gekeken maar daar zie je ook net dat stukje niet.
Ghehe ik heb toevallig vrijdag de nieuwste Sony Ericsson gehaald en daar zit de mogelijkheid tot bevestigen op de achterkant van de telefoonVandaar
Niinatjuh schreef:ja het kan wel xD En euwh voor de rest geen idee
Winniiee schreef:Lynn_x schreef:Ik heb ervaring met rabomobiel, goeie ervaringheb het nu al bijna een jaar, ben er erg tevreden over!
Oh oke ! Fijn om te horen! Kost bij jou ook smsen 5 cent? En geen idee of er bij de Sony E een hangertje aankan? Bedankt!