Maar nu heb ik iemand anders leren kennen op een hele leuke manier!
6 jaar geleden was hij pizzakoerier in de wijk waar ik woonde. Mijn buurmeisje en ik gingen daar elke avond heen om met hem te praten. Maar toen werkte hij er opeens niet meer en ik vergat hem. 2 Weken geleden had ik opeen een berichtje op mijn hyves. Ik ging kijken van wie het was en toen zag ik zijn foto. Hij vroeg of ik nog wist wie hij was en ik andwoorde meteen met ´Heej pizzakoerier´. Sindsdien zijn we veel aan het smsen en we zijn al een paar keer bij elkaar thuis geweest. Hij gaf toe dat hij me altijd heel leuk vond en dat hij altijd door mijn straat fietste nadat hij niet meer bij de pizzaria werkte.
Het klikte meteen tussen ons en hij vertelde een paar dagen geleden dat hij aan een toekomst met iemand wou werken. Iemand die dus niet zo snel opgeeft en ervoor vecht. Hij denkt dus dat hij die toekomst met mij kan hebben.
Ik was vergeten hoe het was om vlinders te hebben en het voelt zo goed. We zaten donderdag avond bij mij een film te kijken en ik lag lekker tegen hem aan en hij pakte mijn hand vast.
Ik ben weer zo gelukkig!!
Sorry dat ik het hier op het forum plaats, maar ik vind het zo fijn dat ik het graag aan jullie wil vertellen.
Misschien helpt het ook bij diegene die net een relatie uit hebben.
Ik ben nu 6 maand vrijgezel en met deze jongen heb ik afgesproken dat we het rustig aan doen, maar een toekomst zit er zeker in

Dus voor iedereen die haar of zijn partner kwijt is.. Geef niet op.. Jij vind het geluk net als ik wel weer terug

En hoe slecht je je nu voelt, je voelt je een stuk beter zodra je de vlinders opnieuw voelt