Nu het vervolg!
Gisteren was het opendeurdag. Ik was één en al zenuwen, maar had een paar vriendinnen opgetrommeld om me te steunen (ik wist nl niet hoe ze zouden reageren).
Bij binnenkomst werd ik al warm onthaald en ook andere dansers waren blij me nog eens te zien.
"He waar was je vorig jaar? Je komt toch terug? enz"
Dat vond ik erg leuk en ik voelde me meteen weer goed, de zenuwen waren al een beetje verminderd...
Er waren workshops voorzien en echt iedereen was zo vriendelijk tegen me.
Hem en haar heb ik gewoon even links laten liggen.
Omdat ik wel begrijp dat het geen makkelijke situatie is, maar ik ga tenslotte enkel om te dansen en m'n vrienden te zien!
Toen ik m'n inschrijving ging afgeven werd ik echter wel ontgoocheld...
Ik mocht terug komen dansen, maar mocht van haar geen les volgen van hem.
Niet dat de mama het er mee eens was, want ze hebben mij daar graag en zij heeft er tenslotte niks te zeggen. Maar dit is "voorlopig" om problemen te voorkomen. Hij is sterk genoeg om wel les aan me te geven en ik ben sterk genoeg om wel les van hem te krijgen.
Ik heb er toch op aangedrongen om streetdance van hem te mogen volgen (lady dance geeft ook z'n zus, al is dat dan mid level, daar kan ik nog net mee leven).
Hij geeft normaal de LD high level en SD high leven, wat dus al m'n vrienden volgen.
Ik vind het niet zo fijn om nu dus in een andere groep te moeten dansen en al helemaal geen streetdance meer te mogen volgen.
Ik heb gevraagd haar uit te leggen dat ik enkel kom om te dansen en dat ze er dan maar elke les bij moet komen zitten als ze hem of mij niet vertrouwt. (dat deed ze tijdens de workshop die we kregen van hem ook

Tenslotte heeft ze wat ze wil, en hem terug en ze is daar danslerares.
De mama begrijpt m'n standpunt en is ook van dezelfde mening maar met haar valt niet te praten.
Toen ze tegen haar begon over het feit dat ik akkoord ga om LD te volgen in een andere groep maar toch graag SD volg.
Is ze razend kwaad weggelopen...
Voorlopig dus geen streetdance voor mij

Dit vind ik echt zo kinderachtig van haar...
Tenslotte loop ik daar ook rond en ga ik echt niet bij m'n vrienden wegblijven om haar een plezier te doen!
Ik mag dan al geen les volgen van hem , maar ik mag toch wel gezellig met iedereen iets drinken.
Ik snap niet wat het verschil is tussen een les volgen van hem (eigenlijk 2) en een uurtje aan tafel zitten terwijl hij les geeft

Ik wacht gewoon geduldig af en zie wel hoe of wat, want ik weet gewoon dat ze me dat eigenlijk niet mogen weigeren...
Hopelijk mag ik alsnog m'n 2 cursussen bij hem volgen of toch zeker de streetdance.
wat denken jullie?