Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

crossmonster schreef:Mm nou in mijn oren klinkt deze jongen me net wat te opdringerig, en ik zou hier absoluut niet van gedient zijn
...
. Doe wat je gevoel je zegt ! 
Sonja schreef:Waarschijnlijk is ze bang om hem als vriend kwijt te raken, waarin ik haar niet helemaal ongelijk geef. 't Is wel een delicate zaak.Waarom geef je 't geen kans?
Nee is nee, en ja is ja. Gewoon een duidelijke grens trekken. Maar ik begrijp dat dat nu net je probleem is. Het enige is, als je er moet over nadenken of je dit wel wilt is het volgens mij niet zo goed... Je moet zoiets voelen en voor even je verstand er buiten laten. Echt meid, erover nadenken helpt niet. Dan ga je steeds meer en meer beginnen twijfelen. Het klinkt echt heel moeilijk om er gewoon eens niet over na te denken en te zeggen wat je hart voelt (en dat kan het ook zijn), maar dat is het enige dat werkt. En merk je dan dat het puur vriendschappelijk is of van jouw kant puur lust (en dat kan best losstaan van verliefdheid), dan is het zo en moet je het 'm maar duidelijk maken ook. Anders is het best wel sneu voor die jongen (het is niet sneu dat je niet verliefd op hem bent maar wel moest je hem aan het lijntje houden).
brendaa schreef:Jaa hij is wel een beetje opdringerig maar niet heel vervelend zegmaar, hij is weer wel heel lief.. Weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen..
Maar het probleem is dus dat ik niet zo goed weet wat ik voel..