Help, ik weet het niet meer ..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

brendaa

Help, ik weet het niet meer ..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-08 17:22

hallo,

Ik kan hier met niemand echt over praten en ik moet het even van me afschrijven.

Het zit zo mijn exvriend vind mij nog steeds leuk.En mijn beste vriend vind mij ook leuk, maar dat is tevens ook een vriend van hem.
Ik heb een keer met mijn beste vriend gezoend toen we allebei aardig wat op hadden.. Ik heb een paar weken geleden tegen hem gezegd dat ik gewoon vrienden wil blijven ook omdat ik het banketstaaf vind tegen over mijn ex.Hij was natuurlijk teleurgsteld en een tijdje een beetje boos op me , gewoon verdrietig eigenlijk.

Maar mijn beste vriend was donderdag jarig en omdat ik zaterdags niet kon (toen vierde hij het) ben ik donderdag langsgeweest. Het was heel gezellig alleen mijn beste vriend zat nog steeds veel aan me, heb wel gezegd van doe dat nou niet want ik wil niet weer zo'n situatie. Nou okee, maar op een gegeven moment zat hij me heel de tijd te pesten, kietelen enzovoorts.. Hij zat ook boven op me en ik kon niet veel doen, toen begon hij in me nek te zoenen. Heb hem echt heel de tijd gevraagd of hij wou stoppen want ik kan daar echt niet tegen. Maar hij bleef doorgaan en ik kon me bijna niet inhouden en we waren bijna verder gegaan. Ik heb het namelijk gestopt door te vragen of hij wou stoppen en dat ik naar huis wou. Hij zei maar we willen het allebei, en ik zei maar ik wil het niet want je bent mijn beste vriend meer niet.

Na dat dit is gebeurd kan ik hier alleen maar aan denken. Ik word er helemaal gek van..Zou ik dan toch wat voor hem voelen?
Die lust, en die passie die had ik ook niet met mijn exvriend.
Ik weet het gewoon niet want ik voel me heel fijn bij hem en het voelde ook heel goed donderdag.
Maar oohh ik word er zo gek van, hij is zo ondeugend en dat vind ik zo leuk, alleen aan de andere kant wil ik hem ook weer liever als beste vriend enzo

Ik moest het echt even van me afschrijven sorry..

CM_

Re: Help, ik weet het niet meer ..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 17:25

Mm nou in mijn oren klinkt deze jongen me net wat te opdringerig, en ik zou hier absoluut niet van gedient zijn

Maar meid, jij moet gewoon echt je eigen gevoel volgen.

Denk er ff een paar dagen of paar weken over na, of je het echt zou willen proberen met hem of niet.
Weeg de voors en tegens tegen elkaar af. Eenmaal hieraan begonnen en blijkt het niet te werken, ben je een goede vriend waarschijnlijk kwijt Knipoog

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 17:27

crossmonster schreef:
Mm nou in mijn oren klinkt deze jongen me net wat te opdringerig, en ik zou hier absoluut niet van gedient zijn

Nou inderdaad zeg Bloos ...

Ik ben het met crossmonster eens. Volg je gevoel, dat zegt meestal (al dan niet altijd) het juiste! Jouw ex-vriend is je ex-vriend en ik denk niet dat je deze relatie daar al te veel door moet laten beïnvloeden. Hij staat er immers buiten.

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 17:31

Opdringerige gast, dat wel Ja. Doe wat je gevoel je zegt !

brendaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-08 17:33

Jaa hij is wel een beetje opdringerig maar niet heel vervelend zegmaar, hij is weer wel heel lief.. Weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen..

Maar het probleem is dus dat ik niet zo goed weet wat ik voel..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 20:50

Als je je bijna niet in kon houden en zo'n passie voelt weet je denk ik zelf het antwoord al wel Lachen
Eigenlijk zou iemand tegen je moeten zeggen op een onverwacht moment; vind je hem leuk en het eerste wat in je opkomt is vaak het juiste Lachen

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 21:34

ik ben het eens met Petite. Je kan er niet achterkomen als je er veel over blijft nadenken.Het is je gevoel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 21:34

Beste vriend of geen beste vriend, ik denk dat 'ie bij mij minimaal een blauw oog cadeau had gehad op z'n verjaardag.
Maar.... als ik je tekst zo eens lees dan sta je d'r ook niet echt achter als je zegt dat je 't niet wilt...
Waarom geef je 't geen kans?

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 12:29

Sonja schreef:
Waarom geef je 't geen kans?
Waarschijnlijk is ze bang om hem als vriend kwijt te raken, waarin ik haar niet helemaal ongelijk geef. 't Is wel een delicate zaak.

En net zoals mijn voorgangers al zeiden, hij is wel wat opdringerig, als jij hem vraagt om te stoppen moet ie dat ook doen zo simpel als wat. Van mij had ie ook een dreun gekregen, vriend of niet. Nagelbijten / Gniffelen Nee is nee, en ja is ja. Gewoon een duidelijke grens trekken. Maar ik begrijp dat dat nu net je probleem is. Het enige is, als je er moet over nadenken of je dit wel wilt is het volgens mij niet zo goed... Je moet zoiets voelen en voor even je verstand er buiten laten. Echt meid, erover nadenken helpt niet. Dan ga je steeds meer en meer beginnen twijfelen. Het klinkt echt heel moeilijk om er gewoon eens niet over na te denken en te zeggen wat je hart voelt (en dat kan het ook zijn), maar dat is het enige dat werkt. En merk je dan dat het puur vriendschappelijk is of van jouw kant puur lust (en dat kan best losstaan van verliefdheid), dan is het zo en moet je het 'm maar duidelijk maken ook. Anders is het best wel sneu voor die jongen (het is niet sneu dat je niet verliefd op hem bent maar wel moest je hem aan het lijntje houden).

Succes. Ik ben benieuwd wat het wordt. Lachen

brendaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 06:53

Ik denk dat het makkelijkste is gewoon vrienden blijven. Ik ga dat nu ook proberen en proberen die lust onder bedwang te houden Bloos

Bedankt voor alle reactie's

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 07:08

Ik denk dat door dat hij jouw lust voelde er een sprankel hoop voor hem was.
Zo'n jongen voelt en ziet dat heus wel aan je.
Maar als je zo'n goede band met hem hebt en het klikt zo goed tussen jullie en je voelt je goed en je raakt zelfs opgewonden van hem zie ik niet in waarom je dat tegen zou moete houden.
Er zijn ook vriendinnen waar ineens een relatie uit bloeit omdat ze mekaar zo door en door kennen.
Als je echt niks met hem wil beginnen met je heel duidelijk zijn en misschien even afstand nemen.

brendaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-08 13:47

Oh vreselijk, Nu weten we allebei dat we niks willen beginnen, ook omdat we een groep vrienden hebben (waar mn ex bijv ook bij zit).En het gewoon beter is als we iemand buiten de groep zoeken zegmaar..

Maar nu was hij weer bij me, en tjaa..
Pff wat een gedoe, het voelt zo goed en hij maakt me echt helemaal gek.
Maar hou ik mezelf dan gewoon voor de gek als dat elke keer zo is als hij bij me is ? Of kan het geen kwaad als we beide weten dat we niks willen maar het wel gezellig is zo..?

Mijn hersenen maken echt overuren deze week! haha

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 13:51

Ik zou het NIET doen.. Wáárom niet? Nou, als je al zo lang goed vrienden bent.. wil je dat niet kwijt.. toch..?
En hij is redelijk opdringerig hoe moet dat dan als hij straks WEL verder wilt en jij NIET? En het gaat dan uit.. ?

Maarja, volg je eigen hart..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 13:53

Wat is nou precies het probleem? Ga eens voor jezelf na waarom je wél meer zou willen dan vrienden, en waarom je níet verder zou willen dan vrienden. Als het alleen is omdat je het lùllig vind tegenover je ex en omdat hij ook bij jullie vriendengroep zit zou ik zoiets hebben van: 'Pech, het is uit tussen jullie, jullie gaan allebei verder.' Waarom is het uitgegaan tussen jullie trouwens? Als het is omdat je bang bent hem kwijt te raken als gewoon beste vriend dan denk ik: 'Ja, maar is het zo leuk en makkelijk om gewoon vrienden te blijven als jullie allebei meer willen, hou je dat vol?' Het is lastig hoor zoiets, en je moet er goed over nadenken. Maar volg je gevoel. Ik PB je verder ff. Lachen

brendaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-08 14:17

Jaa het probleem is dat ik niet echt verliefd ben, en als ik iets neem en het werkt niet ik dalijk hem kwijt ben. Kijk ik vind hem wel leuk maar verliefd ? ik weet het niet.. het is gewoon hopeloos

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 23:34

dit komt me heel bekent voor en ben zelf de verkeerde kant op gegaan.. helaas hebben we daar veel problemen door gekregen ook in de vriendengroep en is het niet zo leuk afgelopen, nu na een tijdje (paar maanden) gaat het wel weer wat beter maar het is kwa vriendschap niet meer wat het is geweest.
Dus het is de keus blijf je vrienden of ga je verder...

brendaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-08 11:16

Pff en nu voel ik me gebruikt.. want hij smst me niet terug .. En dan heb ik zoiets van ja maar wel aan me willen zitten maar niet terug smsen enzo ?

Maar aan de andere kant ik wou niks met hem, dan moet ik me toch ook niet zo voelen..Ik word er echt gek van

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 12:14

zowiso moeilijk vrienden met iemand te blijven die constant aan je zit...

brendaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-08 15:57

Pff nu weet ik het al helemaal niet meer, want ik moet wel heel vaak aan hem denken!
Maar eigenlijk wil ik het niet (omdat ik eigenlijk gewoon met niemand binnen die vriendengroep wil)

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 16:00

even proberen afleiding te geven. Op deze manier denk ik niet dat je eruit komt en je een verkeerde beslissing gaat maken.
Even elkaar een tijdje niet zien en op orde komen over wat je belangrijker vind.
Probeer even rust/ontspanning te krijgen

Phynix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 16:27

Ik zou ook afwachten en kijken hoe het gaat, je hoeft nu toch nog geen beslissing te nemen. Dan kan je aanzien of het gewoon een bevlieging is, of dat je aan hem zou blijven denken. De reden dat je ex een vriend van hem is, zou ik geen boodschap aan hebben. Hij is dan toch nog een vriend en zou jou het geluk gunnen. Je moet beide toch wel verder he!

lovelance

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 17:14

brendaa schreef:
Jaa hij is wel een beetje opdringerig maar niet heel vervelend zegmaar, hij is weer wel heel lief.. Weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen..

Maar het probleem is dus dat ik niet zo goed weet wat ik voel..

Vrienden zoals jullie waren, lukt waarschijnlijk toch niet meer..
Mijn beste vriend is ook altijd gek op mij geweest, nu wilt hij mij amper nog zien. Omdat dit hem teveel zeer doet elke keer.. Terwijl we 4 jaar lang echt hele goede vrienden zijn geweest. Ik mis hem enorm, maar ik voel niet genoeg voor hem om meer te zijn dan vrienden.
Dus poeh.. Volg je gevoel zoals de rest zeg..