ben je aan het oppassen, lekker Tv kijken, met wat drinken en wat te vreten erbij, hoor je vanuit boven je oppaskindje huilen, omdat hij of zij papa en mama mist.
en dan...
Wat doen jullie dan op dat moment?
Brand erop los
! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
! 
) en dat ik tot die tijd heel goed op ze zal passen. Maar inmiddels zijn kinders wel zo goed gewend dat het bijna niet meer voorkomt gelukkig

Leliev schreef:T ging er toch om dat ze stil waren?

Leliev schreef:T ging er toch om dat ze stil waren?
, hahaha.
) Daarna ga ik gewoon naar beneden, eerst bleef ik altijd bij dr zitten tot ze sliep, maar dan houdt ze me constant in de gaten en gaat ze dus niet slapen. Gewoon zeggen dat je op de bank zit en dat ze moeten roepen als er echt iets is.
En als ze vanavond thuiskomen komen ze nog even bij je kijken." En als ze dan nog niet blij is begin ik gewoon over iets anders. Dan vraag ik bv: "kan mama mooi viool spelen? speelt ze wel eens iets voor jou?" En dan begint ze meestal gauw genoeg over de viool die ze krijgt als ze 5 wordt
En dan is ze weer blij, en dan gaat ze slapen.
Die wordt nooit meer stil als ie huilt. Daar ga ik even bij kijken of alles nog goed gaat, schone luier, speen nog in zn mond. en dan ga ik weer naar beneden. Houdt vanzelf op met huilen

" en een aai over zn bol.. hij zal zich waarschijnlijk om willen draaien om te kijken of hij daadwerkelijk bij mama op schoot zit, maar probeer ten alle tijden te voorkomen dat hij je hoofd ziet
klinkt heel stom, maar bij mij werkte het echt.