Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
wat een kl#te situatie.Brief schrijven is idd geen verkeerd idee...misschien bot maar ze moet gewoon de waarheid tot haar door laten dringen.
(en nog doe je het dan nooit goed hoor). Want een confrontatie geeft bij mij zoveel stress. Ik heb ook wel eens gedacht over het contact verbreken, maar ook dat zou weer heel veel stress geven. Het is heel moeilijk om hierin je weg te vinden, maar toch moet je door blijven gaan met je grenzen stellen, hoe moeilijk dat ook kan zijn. Zo belde ik een paar jaar geleden mijn moeder om te laten weten dat ik niet op de verjaardag van mijn vader kon komen en een paar dagen later langs zou komen (voor het eerst van mijn leven, maar ik had die dag wat anders te doen). Mijn moeder zei dat ik ze als trash behandelde en na die opmerking voelde ik me enorm gestresst en had ik de neiging toch maar wel heen te gaan. Ik besloot echter mijn poot stijf te houden en niet te gaan. Slapeloze nachten, maar de wereld is niet vergaan
.
Tracy_ schreef:is het geen optie dat je man heel het huis brandschoon maakt? zodat zij echt niks meer te doen heeft??
Esmeralda schreef:Misschien is het ideetje, om je moeder toch een soort van kleine taak te geven. Is er niet iets waar je man een enorme hekel aan heeft. Strijken bijvoorbeeld, noem maar iets. Dan heeft hij geen rotklus en zij een taak. Is maar een ideetje hoor. En dan heeft zij het gevoel dat ze iets voor je kan doen.
Esmeralda schreef:Misschien is het ideetje, om je moeder toch een soort van kleine taak te geven. Is er niet iets waar je man een enorme hekel aan heeft. Strijken bijvoorbeeld, noem maar iets. Dan heeft hij geen rotklus en zij een taak. Is maar een ideetje hoor. En dan heeft zij het gevoel dat ze iets voor je kan doen.
echt drama vond ik dat.........