Hoe hoog zal mijn boete worden, iemand enig idee??
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Wat een bedragen! Niet grappig! 
ik heb ook geen nacht wakker gelegen van mijn boete. Ik heb het zelf gedaan immers... Lange, rechte weg, midden door de velden, geen hond te bekennen. En te laat voor een sollicitatie door verschillende redenen, dus dan maar even de gok nemen... My loss
Ontario schreef:mooi kl*te dus... maarja kheb et verdiend, moest een keer gebeuren...

mieske schreef:En dat die bedragen niet grappig zijn.. tja had je maar niet met je voet zo hard op het gaspedaal moeten drukken
), als ik s nachts over een verlaten snelweg ff 170 rij denk ik er niet zo bij na; dat de overheid dat reden vindt om mij een paar honderd euries afhandig te maken.
Ontario schreef:achja, het zij zo.

Nikka schreef:Kijk een hier http://www.2link.nl/boete.html
Ontario schreef:achja, het zij zo.
Ontario schreef:en ik vind hard rijden kick... en was laat enzo... en snelle auto... *zucht*
Ir111 schreef:Ontario schreef:achja, het zij zo.
Ik denk dat TS hiermee doelt op de hoge bekeuring mensen! Neem tenminste niet aan dat ze zo lichthartig denkt over een mensen leven.
Maar eerlijk is eerlijk, ik zat net te denken wat me dat gekost had en ik meende € 380, maar het blijken toch echt maar € 280 te zijn... Dus het zou idd een stuk hoger mogen
Brainless schreef:Ontario schreef:en ik vind hard rijden kick... en was laat enzo... en snelle auto... *zucht*
Misschien voor straf een paar weken rijden in een brommobiel
(van de hans anders reclame) Freggel schreef:Met zo'n snelheid over de weg gaan vind ik al lichthartig denken over een mensenleven.
daantjuhhh schreef:Brainless schreef:
Misschien voor straf een paar weken rijden in een brommobiel
Wat?? een brommobiel, nee joh z'n solex!!(van de hans anders reclame)