Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Misschien een verborgen gebrek bij de aankoop die nu boven water komt? Is het een 2e hands? Innepin schreef:Ik ben geen techneut, ik denk dat ik in jouw geval maar even terug naar de garage zou gaan!
Geratel of getik hoort niet.
Charles schreef:Nou die afstand moet er niets mee te maken hebben hoorMisschien een verborgen gebrek bij de aankoop die nu boven water komt? Is het een 2e hands?

Innepin schreef:Ik zou het zeker proberen.
Al valt het in een lagere prijsklasse, dan nog lijkt me dat een wagen niet binnen een dag al mankementen mag vertonen.

MandyR schreef:Mag ik vragen wat je ervoor hebt gegeven?

ikwa schreef:distributie ketting/riem (in het blok zit een ketting voor de aandrijving)als het ratelt, als het meer tikt de kleppen (zegt mijn vriend net) maarja , alles wat draait kan ratelen......
vraag 1; zit er wel olie in enne....klep open, en je oor te luisteren leggen, waar ratelt ie? als je gas geeft de ratel ook sneller?
ikwa schreef:okee, dan is dat tikken je kleppen :gaan sneller op en neer bewegen (zijn soort zuigers) als je gas geeft, dus gok dat dat t is, beweging wordt over gebracht door je ditributie(aandrijving).
maarre....t zou heel goed opgelost kunnen worden door verse olie, of juist meer olie, of er zit teveel in.....dus vrees nog even niet.