Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowgirltjuh schreef:Ik ga maar wat proberen hoormijn nederlands is ook niet uitstekend.
Beste,
Graag zou ik mijn zus inschrijven voor All you need is Love.
Na meerdere malen dit programma bekeken te hebben, ben ik ervan overtuigd dat ik haar hier een zeer groot plezier mee zal doen.
Haar vriend is namelijk van Palestijnse afkomst, en hierdoor hebben ze niet vaak de kans elkaar te zien.
Een tijdje terug is hij hier voor 5 weken verbleven, maar nu zal het min. 6 maanden duren vooraleer ze elkaar weer kunnen zien.
Buiten financiele redenen is het ook heel moeilijk om hem naar hier te krijgen, omdat u net zo goed als ik begrijp dat er meer om de hoek komt kijken.
Ik hoop dus dat ze met kerst de mogelijkheid krijgen om elkaar te zien.
Mvg
B_rOwny
haha
Cowgirltjuh schreef:Ik ga maar wat proberen hoormijn nederlands is ook niet uitstekend.
Beste,
Graag zou ik mijn zus inschrijven voor All you need is Love.
Na meerdere malen dit programma bekeken te hebben, ben ik ervan overtuigd dat ik haar hier een zeer groot plezier mee zal doen.
Haar vriend (naam??) is namelijk(weghalen) van Palestijnse afkomst, en hierdoor hebben ze niet vaak de kans elkaar te zien. (waarom niet???)
Een tijdje terug is hij hier voor 5 weken verbleven, maar nu zal het min. 6 maanden duren vooraleer ze elkaar weer kunnen zien. (hoe gaan ze daarmee om?? wat doet het met ze??)
Buiten financiele redenen is het ook heel moeilijk om hem naar hier te krijgen, omdat u net zo goed als ik begrijp dat er meer om de hoek komt kijken. (wat zoal dan??)
Ik hoop dus dat ze met kerst de mogelijkheid krijgen om elkaar te zien. --> ik weet zeker dat ik mijn zus enorm gelukkig zal maken met de komst van (naamvriend) uit Israël.
Mvg
B_rOwny
haha
Inguhh schreef:En misschien nog een tip: maak ook duidelijk waarom juist jou zus dit moet krijgen. Bijvoorbeeld omdat ze altijd voor anderen klaar staat, dat ze jou altijd helpt met.. en dat je dan nu graag iets terug zou willen doen.