ik dus gelijk rond rijden. maar helaas niet voor lang.... de 2e dag stond ik al bijna helemaal stil,
omdat de radiator vervangen moest worden. dus de 3e en 4e dag heeft die bij de garage gestaan.
toen ik hem weer op had gehaald natuurlijk weer even mee rond gereden. de volgende ochtend bleek
ik een lekke band te hebben (kan gebeuren) band laten vervangen. weer op weg na huis valt de moter uit....
ik mijn pappie bellen, hij heeft me toen na huis gesleept. thuis de garage weer gebelt. deze heeft de auto toen weer
opgehaald en de auto was binnen een dag weer gemaakt. er zaten wat draadjes los daardat we het reservewiel erin en eruit hadden gehaald...
zelfde dag als dat ik hem ophaal slaat de auto weer af. maar nu was het niet de moter die uitviel, ik kon ineens geen gas meer geven. na de hulp van een lieve vriendin (zij had men auto aangeduwt, mij lukte het niet
) kon ik weer na huis rijden. 2 dagen later sta ik weer stil en moet de auto aangesleept worden voordat ik weer na huis kan. dus maar weer de garage gebelt. deze zou de auto een tijdje houden totdat ze precies wisten wat het was. nou kon ik hem vanmiddag ophalen als de auto de testrit zou doorstaan... nou mooi dus niet!!! hij sloeg weer af.
nou wordt gekeken of hij voor zaterdag gemaakt kan worden en anders moet ik maandag met hun rond de tafel om te kijken voor eventuweel een andere oplossing.....
was benieuwd of ienmand van jullie ook wel eens zoveel pech achter elkaar heeft??

hoop dat het met die van mij toch iets anders gaat