Naar gevoel...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mieske

Naar gevoel...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 13:30

Vandaag heb ik samen met ons dochtertje mijn man naar het ziekenhuis gebracht voor een kijkoperatie aan de schouder...
In principe stelt het weinig voor, en als alles goed gaat komt hij vanavond weer naar huis. Maar toch, ik ging met een steek in mijn maag weg, toen ze hem op kwamen halen om naar de operatiekamer te brengen..

Zo'n vervelend gevoel.. Iets wat nu nog aan mij knaagt.. Niet dat ik bang ben dat er nu iets fout gaat. Maar gewoon, over de gedachte hoe het allemaal zou zijn, als hij er niet meer zou zijn. Het heeft me echt aan het denken gezet en ik zou me geen raad weten wat ik zonder hem zou moeten. Ik heb nu al zoveel moeten regelen om het een beetje te kunnen redden met ons dochtertje, het huishouden, de paarden en mijn werk.. En dan is het maar voor een weekje of 2, want als alles naar wens verloopt kan hij tegen die tijd alles zelf wel weer. Mijn moeder komt ook hierheen om te helpen omdat ik het gewoon weg niet in mijn eentje red..
Nu is het voor pak weg 2 weken, maar wat als het nou een keer gebeurd dat hij er niet meer is.. Wat dan ?! Bloos!
Het is niet zo dat ik altijd zo denk ofzo maar ik moest het even kwijt en wie weet zijn er nog meer mensen die daar wel eens aan denken..
Lucht toch wel even op dat schrijven Ja

lovelygirly

Re: Naar gevoel...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 14:56

Ik snap je wel.
Zijn van die momenten. Of wat als je er zelf niet bent of iets dergelijks.
Maar daar moet je niet van uitgaan.Van het slechtste! Je moet nu van het beste uitgaan en dat is dat hij straks weer heerlijk thuis zit!! Haha!
Wel rotgedachtes hé?

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 16:24

Hmm ik denk dat iedereen die momenten wel kent; als je eraan denkt heb je het gevoel alsof je in een gat valt.. Dan ga je je voorstellen hoe het is als iemand is weggevallen bijvoorbeeld en daar kan je heel naar van worden. Het is niet erg om daar over na te denken omdat je dan al een plan kunt trekken wat je moet doen als er inderdaad iets gebeurt zodat je dan meteen kunt handelen, maar probeer dit een beetje nuchter te bekijken en laat je niet teveel meeslepen Lachen Als je je zelf naar gaat voelen onder die negatieve reacties steeds; denk aan iets leuks, wees positief! succes, het komt vast allemaal goed! Lachen

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 16:37

Het is een vervelend gevoel, maar het is wel heel belangrijk om erver na te denken en eventueel actie te ondernemen om zaken beter te regelen. Financiele zaken bijvoorbeeld. Of om van elkaar te weten wat voor uitvaart je zou willen. Lachen Beterschap voor je man!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 16:41

Kan geen kwaad om je hier af en toe even van bewust te zijn. Als het lang genoeg is om even kritisch naar je zaken te kijken, en om dankbaar te blijven voor alles wat je hebt.
Maar leg het daarna zo snel mogelijk weer neer, anders word je bang...

Beterschap voor je man.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 16:44

weet je wat het gekke is............... als je op het punt staat dan regelt het zich wel........ echt Lachen

hoef je je geen zorgen om te maken, overal zijn oplossingen voor........

Ik wil je heel veel beterschap wensen voor je man....... en sterkte de komende twee weken voor jullie!

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 16:46

Precies wat Sonja zegt, het is alleen maar goed om even alles goed op een rij te zetten en jezelf gelukkig te kunnen prijzen met hetgeen je nu hebt.
Ik ken je gevoel ook goed, heb mijn man ook al vaker in het ziekenhuis moeten achterlaten. Blijft vervelend, ook al was er meestal niks heel ernstigs aan de hand. Maar jeetje, wat ben ik blij als ik hem dan weer mag gaan halen Haha!