Ten eerste: Sorry dat ik jullie hiermee lastig van, ik wou ook het liefste een perfect leven maar dat heb ik helaas niet
Ik zit overal mee in de knoop, daarom heb ik dit zo goed mogelijk opgeschreven. Ik heb het ook zo kort mogelijk gemaakt.
Over thuis
als ik thuis ben voel ik me niet thuis. Dat komt doordat mijn vader aan de drugs zat. Ik had altijd al een betere band met mijn vader, we deden vanalles samen. Zo veel gezelligheid. Maar nu een jaar geleden is hij aan de drugs verslaaft geweest.
Ik kon neits meer aan hem kwijt en ook zijn stemming was moeilijk te bepalen. Naar mijn moeder kon ik niet toe, ik heb nooit met haar een echte band gehad. ik wou wel, maar het lukt gewoon niet. Ik ben enigst kind dus naar broers of zussen kon ik neit. Wel heb ik al een vriend verteld over al mijn problemen thuis. School gaat daardoor ook minder, want ik probeer zo veel mogelijk van huis weg te zijn.
Over Sipje
Sinds 10 week ongeveer rijd er iemand 1 keer in de week op sipje (de dochter van de eigenaresse van de bak waar ik rijd) omdat haar andere pony verkocht was en nog geen nieuwe heeft gevonden. Alleen met haar kan ik niet praten, ze trekt sip in de krul waar ik het niet mee eens ben, als zij gereden heeft kan ik gelijk 2 dagen mijn best doen om haar weer goed te laten reargeren en niet gelijk in de krul te laten komen.
Als ik daar mee bezig ben in de bak, heeft haar moeder altijd commentaar. Dit is niet goed, ik doe dat verkeerd en haar dochter kan er beter op rijden. 'Leuk' om te horen als je net 1 jaar je eigen pony hebt.
Over de mezelf
Daar zit ik ook mee in de knoop, ik weet niet wat te doen. Nu wou ik graag wat met een zweed (die mij volgens mijn vriendinnen nu ook leuk begint te vinden) en lukt dat een beetje, vind ook een andere jongen mijn leuk. Die ik ook leuk vind (daar had ik altijd al een zwak voor maar die kende ik verder niet). Nu weet ik ook niet meer wat ik wil, ik wil niet met 2 jongens iets, want dat kan natuurlijk niet. Maar ik weet het echt even niet meer.
Hier zit ik dus achter de pc, vol met allemaal gedachten over mijn thuis, sipje en jongens.
Weet iemand hoe ik alles weer normaal kan krijgen?
(ook al voel je je super gelukkig er is altijd wel iets wat niet klopt)
Je moet er het beste van maken, daar mag je best een beetje hulp voor vragen