Hebben jullie dat nou ook? Ik sta zelden leuk op foto's, niet alleen omdat ik mezelf ben want ik ben niet ontevreden over mezelf o.i.d. Ben bijvoorbeeld pas geleden naar een leuk feest geweest en daar werd door een fotograaf foto's geschoten dus ben een paar keer met vriendinnen op de foto geweest. Ik had me helemaal mooi opgetut en aangekleed..ik sta dan nog een tijdje in de spiegel te kijken en te draaien dan denk ik vaak; ja op dit moment wil ik een foto van dit beeld in de spiegel!!
Ik achteraf snel op de site kijken en helaas weer een lelijke foto. Mn vriendinnen staan links en rechts van mij ik recht in het midden. Het lijkt net alsog ik een enorm bovenlichaam heb in vergelijking met mijn vriendinnen terwijl dit niet zo is..mijn haar zit slordig naar achter zodat het net lijkt alsog ik schouderkort haar heb en dat maakt mn gezicht wat dik...Oftewel alles bij elkaar is een echte 'No no- foto'.. Ik probeer thuis wel eens wat foto's te maken van mezelf maar dat lukt niet goed, heb ook niet een goed toetsel. Maar ook foto's door andere zijn vaak raar en niet mooi.Mijn droom is om een keertje een foto-shootje te doen bij een fotograaf die me tips kan geven en de tijd heeft maar dat is zo duur. Ik vind bijvoorbeeld zwart-wit foto's erg mooi, vaak bewerk ik mijn lelijke foto's zo sterk dat ik mezelf alleen als een vage vlek zie.
Ik zie zo vaak op hyves/msn/sites dat sommige mensen even snel een fotootje hebben geschoten en daar staan ze dan zo natuurlijk en mooi op dat zou ik zo graag willen !
Jullie?
(Time For Print, allebei mooie foto's als resultaat, geen kosten)