Zucht Hi Rekening..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HarryM

Zucht Hi Rekening..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 16:26

Vandaag kreeg ik me rekening binnen en was zeer verbaasd van wat ik daar op zag Knipoog

Ik ben begin augustus op vakantie geweest naar Brabant daar heeft mijn telefoon weinig bereik gehad en automatisch een buitenlandse provider opgezocht. Ik blij kon weer lekker veel smsen.. Tot dat ik vandaag mijn rekening zag ipv de standaard 35 euro stond er 79 euro ik schrok me dood en bel natuurlijk meteen naar de Hi klanten service die zegt doodleuk tja daar kunnen wij niets aan doen Verdrietig Dus ik vraag aan deze dame dus als mijn telefoon een automatische provider zoekt is dat dan maar pech hebben..? Zij kon mij vertellen dat dat inderdaad pech hebben was en dat meer mensen in Brabant daar last van hebben.. Dus mijn vraag is nu wie heeft er ook eens zoiets gehad en voor de Brabanders hebben jullie ook problemen hiermee.. ?

Groetjes,,

Girlgamer

Re: Zucht Hi Rekening..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 16:28

Ik heb ook Hi, maar heb hier nog nooit last van gehad. Zelfs niet in de buurt van de Belgische of Duitse grens. Waar zat je ergens?

HarryM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 16:31

Ik zat in centerparcs Kempervenne dicht bij Bladel en Reusel..

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 14:55

Ik wil niet vervelend doen, maar vind het vrij logisch dat je meer betaalt als je belt/smst via een buitenlandse provider...
Dat het vervelend is dat je daar geen bereik hebt met HI staat hier weer los van, snap dat het irritant is.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 17:45

woon zelf in brabant.
Heb ook hi maar heb altijd bereik
apart zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 23:24

Ik vind het ook niet meer dan logisch, je kan je telefoon namelijk ook op handmatig kiezen zetten. En dat doen heel veel vakantiegangers in het grensgebied van NL. Ook mensen die daar wonen. Ik zit op die manier tot 25 km over de grens gewoon op mijn HI netwerk Ja

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 00:01

Sterker nog: je krijgt als het goed is een smsje met 'welkom in België' en de tarieven... Ik heb zelf met Brabant/België geen problemen omdat ik niet in de buurt van de grens woon, maar toen ik nog in Limburg woonde, woonde ik maar een paar meter van de grens. Dan heb je idd de keuze: of je zet 'm op handmatig provider kiezen - en dan heb je gewoon geen bereik vaak - of accepteren dat je via een Duitse provider zat te bellen en te smsen...

Dus ik vrees dat het idd pech hebben is... Ach gut

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 00:11

Goh, dit klinkt bekend, wij zaten dan wel niet op de Kempervennen, maar op het Heijderbos, ook daar in die buurt, en had ook regelmatig een duitse provider hoor! (heb Hi prepaid, maar toch) Wij hebben toen gewoon goed opgelet op welke provider je telefoon stond voor we gingen bellen/smsen!

HarryM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-08 15:08

Om even te reageren op de berichtjes:

Ik heb geen bericht gehad van dat ik op een buitenlands netwerk zat Dus geen welkom in Belgie o.i.d. Ik heb mijn telefoon wel op automatisch staan en dit was in dit geval ook niet slim geweest. Maar toch vind ik, ik was niet in het buitenland heb geen voet over de grens gezet dus waarom dan wel een hoger tarief betalen. Ben ook maar een arme student Knipoog

Omdat het me gister toch niet lekker zat zon hoge rekening ben ik eens naar een hi service punt geweest en deze meneer kon mij vertellen dat het inderdaad een probleem van Hi is, maar dat dat nooit mijn probleem mocht worden. Al met al is het allemaal prima opgelost en krijg ik het geld weer terug op mijn rekening gestort.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 15:09

Ik heb dat 'probleem' hiervoor met Orange gehad hoor Lachen Ik sta er wel van te kijken dat je dat geld terug krijgt, netjes van dat Service Punt...

Sabinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 15:11

Vriendinnen van mij hebben dat ook gehad. Zaten in centerparcs het Vennebos dicht bij de belgische grens en Hi zei idd ook bij hun dat ze in Belgie zaten.
Ik heb alleen niet van hun gehoord van een hogere rekening dan normaal.