.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

magda_90

.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 15:43

.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 15-05-22 09:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Limanade

Re: 2 mensen hebben ruzie en jij staat er middenin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 15:50

daar hoef jij je echt niet schuldig om te voelen hoor
gewoon tegen alle 2 zeggen dat ze het met z'n 2en uit moeten zoeken en ze jou der niet bij moeten betrekken

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 15:52

ik heb een keer in die situatie gezeten.
en vanaf het begin duidelijk gemaakt dat ik niet voor A en niet voor C zou kiezen en dat ze beide maar zouden moeten accepteren dat ik zowel met A als met C zou blijven omgaan.

A heeft dat toen altijd gelijk geaccepteerd. C heeft me vaak geprobeerd er van te overtuigen toch haar kant te kiezen.
Ik ben er stug tussenin blijven staan.
En nu (een aantal jaar later) en A als C weer met elkaar bevriend en doen is het nu met zn 3en weer gezellig.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 15:53

.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 15-05-22 09:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 15:54

Kan het zijn dat het hier om je ouders gaat, of iig om familieleden?)
Ik denk dat het heel belangrijk is dat je persoon A en C duidelijk maakt, dat jij het beu bent/niet (meer) aan kan dat jij tussen 2 fronten staat.
Ik weet niet hoe oud je bent en hoe sterk je in je schoenen staat, maar als je er moeite mee hebt, vertel ze dit dan samen met een persoon die je hierbij kan ondersteunen.
Laat je niet overrompelen als pers. A weer tegenover jou tekeer gaat over pers. C of omgekeerd. Zeg dan duidelijk dat je het niet meer wil/kan horen en dat jij ook niet de aangewezen persoon bent om deze problemen op te lossen.
Pers. A & C zijn na al die jaren blijkbaar niet van plan om jou buiten hun ruzies te houden en dus ben jij de enige die hier een stokje voor kan steken.
Iig sterkte ermee Ach gut .

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 15:55

.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 15-05-22 09:15, in het totaal 2 keer bewerkt

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 15:56

Sterre schreef:
Kan het zijn dat het hier om je ouders gaat, of iig om familieleden?)
Ik denk dat het heel belangrijk is dat je persoon A en C duidelijk maakt, dat jij het beu bent/niet (meer) aan kan dat jij tussen 2 fronten staat.
Ik weet niet hoe oud je bent en hoe sterk je in je schoenen staat, maar als je er moeite mee hebt, vertel ze dit dan samen met een persoon die je hierbij kan ondersteunen.
Laat je niet overrompelen als pers. A weer tegenover jou tekeer gaat over pers. C of omgekeerd. Zeg dan duidelijk dat je het niet meer wil/kan horen en dat jij ook niet de aangewezen persoon bent om deze problemen op te lossen.
Pers. A & C zijn na al die jaren blijkbaar niet van plan om jou buiten hun ruzies te houden en dus ben jij de enige die hier een stokje voor kan steken.
Iig sterkte ermee Ach gut .

Hier ben ik het helemaal mee eens! Je kan zelf het beste aangeven dat je er niet meer tussen in wil gaan staan. Misschien kan iemand je hierbij helpen
Sterkte Ach gut

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 15:58

Ik heb dat ook gehad. Een hele vervelende situatie. Het waren twee hele belangrijke personen in mijn leven. Bij mij was de ruzie zelfs zo erg dat A en C zelfs aanklachten naar elkaars hoofd smeten. En mij durfden ze niet meer honderd procent te vertrouwen, alleen maar omdat ik contact met allebei had. ik kan je vertellen, dat doet heel erg pijn. Op dit moment heb ik met geen van beiden meer heel intensief contact, ik trok het gewoon echt niet...

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 15:59

Ohhh dat zijn zulke lastige situaties, heb het zelf met mijn vader en mijn zusje....we hebben alles geprobeerd maar zodra je er zelf teveel in komt te staan, krijg je dus ook ruzie met de partijen! Schiet niet op dus. Ik probeer me zoveel mogelijk op de vlakte te houden en als iemand zijn verhaal kwijt wil prima, maar ik ga me er niet meer tegenaan bemoeien....

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 18:54

probeer misschien eens een gesprek te regelen met hun tweeen en geef ze beiden de kans (zeg vijf minuten) om te zeggenw at er scheelt. Dus ieder vijf minuten, terwijl de ander z'n waffeltje houdt.
Daarna heb je het er even over, en vervolgens wordt er een dikke streep onder het verleden gezet, en gaat iedereen weer gezellig samen verder!!

Haha!
Dat zou mooi zijn toch?