Studie HBO- nog geen recht op Ov: reiskosten terugeisen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elmira

Studie HBO- nog geen recht op Ov: reiskosten terugeisen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 15:34

Ik studeer aan het HBO. Ik ben nog 16 en heb nog geen OV. Studiefinanciering krijg ik als het goed is vanaf 1 oktober,
dus ik neem aan dat ik dan ook mijn ov kaart kan ophalen (nog geen bericht over gehad). Een klasgenootje van mij zei,
omdat ik nu elke dag trein/bus ed. moet betalen, dat ik mijn reiskosten kan terugeisen bij de ib-groep?
Heb er nog nooit iets van gehoord, maar ging even wat rondvragen, veel mensen zeiden dat dit inderdaad kon?
Kan niks vinden op de ib-groep site tenzij ik verkeerd zit te kijken Haha!

furious

Re: Studie HBO- nog geen recht op Ov: reiskosten terugeisen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 15:35

Van terugvragen heb ik ook nog nooit gehoord. Zo ver ik weet is dat ook niet mogelijk.

Bubsj

Ik ben benieuwd, want dan krijg ik ook nog een dikke 300 euro van de ib Lachen Even een stipje dus!

Bubsj

Ik kan het ze even vragen Haha! (kijkt uit raam recht tegen ib groep gebouw aan)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 15:36

Vlgens mij is dat niet mogelijk.. anders heb ik van die ene maand dat ik ongunstig jarig was (ik was 18 toen ik HBO begon, maar in de zomer jarig, dus ook OV pas vanaf oktober) ook nog wel wat geld tegoed.. en das toch echt al 2 jaar terug..

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 15:36

Ik heb dit gevonden op de site van de ib-groep.

Citaat:
Volg je hoger onderwijs dan geldt geen minimumleeftijd. Je kunt dus ook een OV-studentenkaart krijgen als je nog geen achttien bent

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 15:37