Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Ik zou nog eens heel goed met hem gaan praten over wat hij nou precies wil en als hij weer zegt dat hij gaat stoppen, maar hij doet het niet, sja dan lijkt de keuze duidelijk denk ik..
van de harddrugs snap ik dat je er tegen bent, ben ik ook) 
Beter voor jou, jij hebt je hart gelucht, en beter voor hem, want misschien kunnen zijn ouders er wel wat van zeggen. Jij hebt dan tenminste je best gedaan...
M'n pa blowt elke dag en meerdere keren op een dag.. Sja bij hem merk je er verder niks aan, omdat hij zowat 30jaar blowt. Dus wij of anderen hebben er geen last van
Dus ik ben er niet echt op tegen, maar ik snap jou wel hoor

detour schreef:9 Maand verspelen van je leven terwijl er zoveel lieve knullen rond lopen die geen verslaving hebben? Zonde toch?..
LaUrOssssss schreef:ja maar ik probeer er al 7 maand met hem eruit te komen en versta me niet verkeerd de momenten met hem zijn zalig, maar dat blowen en vooral het liegen erover dan ben je kei blij en blijkt dat hij nog maar eens liegt, en nu heeft hij het even heel goed gedaan maar doet ie het echt alleen maar voor mij en wil hij zelf eigelijk nog graag enzo dat geeft me ook zo een dubbel gevoel, <il hem dat niet verbiede maar kan er ook n,iet mee leven!
LaUrOssssss schreef:ja maar ik probeer er al 7 maand met hem eruit te komen
Lieke schreef:Je kunt iemand niet laten stoppen die zelf niet wilt stoppen.
Ik snap dat je het een probleem vind, maar dit probleem had hij al voordat je wat met hem kreeg en toch heb je besloten om wat met hem te beginnen. Aangezien hij het niet wil veranderen heb je het te accepteren of moet je vertrekken.
Ik zou het overigens ook niet trekken hoor, maar dat is een keuze die je zelf moet maken.

LaUrOssssss schreef:ja ik weet ook wel ergens dat als het zo voort gaat dat ik het gedaan moet maken met hem, gewoon die beslissing is zo defenitief en jah zo hard, want dat hij mij graag ziet dat weet ik wel zeker!
LaUrOssssss schreef:mja hij doet zoals iedereen zou doen denk ik, alles minimaliseren. Zijn ouders weten het niet en in momenten dat hij is wat redelijker is wil hij dat ook tegen zijn ouders zeggen maar durft hij het gewoon niet. Het feit dat hij dat tegen zen ouders wil zeggen, zegt ook al veel denk ik! mja zijn smoren nu vind ik ook zo erg omdat ik echt schrik heb voor een terugval en ook gewoon de wetenschap dat hij verslaafd is aan iets, da pikt wel.

LaUrOssssss schreef:ja ik weet ook wel ergens dat als het zo voort gaat dat ik het gedaan moet maken met hem, gewoon die beslissing is zo defenitief en jah zo hard, want dat hij mij graag ziet dat weet ik wel zeker!
steunen dat heb ik de afgelope 7 maande onafgebroken gedaan en gezegd hoe goed hij het deed maar weet je soms moet kje gewoon even duidelijk maken hoe het zit, en ik ben er dan niet boos op hoor, en heb gewoon ook nooit geist dat hij moest stoppe, dat was zijn idee, dermee dat ik het zo erg vind, het enige wat ik zeg als hij het weer heeft uitgehange is dat ik teleurgesteld ben, wat overigs erger is dan op hem tiere denk ik