Ik zit momenteel sinds begin juli overspannen thuis. AL met al is het me teveel geworden en zit ik nu in het revalidatieproces. Het ging gelukkig langzaamaan allemaal weer wat beter en mocht ik begin oktober weer beginnen met een paar uurtjes werken per week.
Nu heb ik besloten om mijn school af te ronden op het moment dat ik weer een klein beetje energie heb. Dit is gelukkig goedgegaan en heb ik na mijn 5de jaar HBO eindelijk mijn school af.
Dit scheelde ontzettend in mijn stress niveau en kon ik steeds meer dingen langzaam los laten om mezelf te concentreren op mijn herstel periode.
NU ben ik vorige week naar school geweest om mijn punten nogmaals helemaal door te nemen en kwamen we tot de conclusie dat ik nog uit het 2de en 3de jaar punten mis.
Echter hebben deze docenten mijn (jammergenoeg) mondeling toegezegd dat ik deze punten wel behaald heb en het dus een fout van hun was. Nu staan ze er nog niet op en zit ik met de gebakken peren. De twee docenten in kwestie werken niet meer bij de school en zijn ook niet te bereiken. Natuurlijk een les voor de volgende keer maar dit kan ik totaal niet bij mijn huidige situatie hebben. School geeft nu aan dat het allemaal mijn verantwoordelijkheid is en dat ik beide modules maar helemaal overnieuw moet gaan volgen. Dit betekend dus nog een compleet jaar ingeschreven staan om 2 verslagen in te leveren.
Nu zullen velen denken waarom heb je die verslagen niet bewaard maar mijn computer is gecrashed en alle verslagen zijn daarbij verloren gegaan.
Op school wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd en moet ik het zelf maar oplossen.
Alleen zit ik er compleet doorheen en trek ik dit totaal niet.....
Natuurlijk is HBO compleet je eigen verantwoordelijkheid maar een beetje hulp van school waar ik moet beginnen kan geen kwaad ze hebben totaal geen begrip voor het feit dat ik overspannen thuis zit en dit overzicht momenteel dus even mis.
Ik heb het zo gehad met school....