Eind van de basisschool kwam ik bij K in de klas. Ontzettend leuke meid, dacht ik.
We konden het super samen vinden en zaten zowat elke dag bij elkaar
Ze was mijn beste vriendin en we deden dan ook alles samen. Daarna gingen we samen naar de brugklas, was ook hartstikke leuk. Totdat ze opeens anders tegen me begon te doen. Dat merkte ik vooral sinds ik verliefd werd (zij had al een vriend, al een tijdje) op een 2e klasser. Gelukkig was dat wederzijds maar ik en die jongen draaiden nogal om elkaar heen, verlegen als ik was. K ging weleens met 'm staan praten.Van het ene op het andere moment wilde die jongen niks meer met me te maken hebben. Duurde lang voordat ik eruit kreeg waarom. Maar uiteindelijk bleek K tegen hem gezegd te hebben dat ik onbetrouwbaar zou zijn, en raar en dat ie wel beter kon krijgen. Ik wist niet wat ik hoorde. K beschouwde ik als mijn beste vriendin, en ik dacht dat dat andersom net zo was. Recht in m'n gezicht was ze nog altijd even aardig, en een even goede vriendin, maar achter m'n rug om bleek ze niet alleen mij zwart te maken bij die ene jongen, maar ook bij andere vriendinnen.
Ik durfde er weinig van te zeggen, ik liet toentertijd nogal over me heen lopen, maar op een gegeven moment was ik er klaar mee en sloot me aan bij andere klasgenootjes.
Na een paar jaar was het contact al jaren verbroken en werd ik smoorverliefd op een collegaatje. Ik zweefde letterlijk de hele dag, want hij was zóóó leuk
Gelukkig bleek dat van zijn kant ook zo te zijn, en niet lang daarna kregen we wat. Ging hartstikke goed, tot ie op een avond vroeg of ik ene K. kende? hij kende haar van vakantie..Ik heb inderdaad verteld dat ik K kende, verder weinig over d'r verteld, onze relatie was nog pril en ik wilde haar niet zwart maken, het was allemaal al zo lang geleden...
2 dagen later was het om een vage reden uit, hij was opeens niet verliefd meer. Daarnaast wist hij ineens dingen van me die enkel K kon weten. Ik was er echt letterlijk kapot van.
Inmiddels ben ik verhuisd (niet om K hoor
maar het is wel makkelijk), zijn we wat jaartjes verder weer, en denk je van d'r af te zijn. Niets blijkt minder waar...Ik heb inmiddels een geweldige vriend, we zijn bijna een jaar samen
en ik ben echt stapelgek op hem
ook zit hij in een leuke vriendengroep en ik kan het met die mannen ook allemaal wel goed vinden. Nu heeft één van zijn vrienden sinds kort een vriendin. Juist ja, K.
Nu is die jongen wel een ontzettende player, en duurt het nooit heel lang, maar zul je net zien dat dit wel lang gaat duren
of iig lang genoeg zodat ze mijn vriend inclusief de vriendengroep tegen me op kan stoken.Ik heb al wel tegen m'n vriend gezegd dat ze ontzettend kan stoken en dat ik hem écht niet kwijt wil, en lekker nuchter als ie is, zegt ie dat er toch niemand tussen ons kan komen...
maarja, die angst blijft toch wel.. ze lijkt op het eerste gezicht namelijk een hele lieve, leuke meid, en alles wat ze verteld/verzint komt geloofwaardig over.
En echt, ik begrijp niet wat ik haar ooit misdaan heb
ik ben altijd een goede vriendin voor haar geweest en stond altijd voor haar klaar.. Daarnaast is ze alles wat ik niet ben. Ze heeft een perfect figuurtje, ze is knap, een goede opleiding/baan en bij iedereen zeer geliefd.
Waarom moet ze dan steeds alles wat ik heb, en wat zoveel voor me betekent kapot maken?