Daar gaan we weer..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kytha

Daar gaan we weer..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 08:34

Behoorlijk lang verhaal, en wist ff geen passende titel;

Eind van de basisschool kwam ik bij K in de klas. Ontzettend leuke meid, dacht ik.
We konden het super samen vinden en zaten zowat elke dag bij elkaar Lachen Ze was mijn beste vriendin en we deden dan ook alles samen. Daarna gingen we samen naar de brugklas, was ook hartstikke leuk. Totdat ze opeens anders tegen me begon te doen. Dat merkte ik vooral sinds ik verliefd werd (zij had al een vriend, al een tijdje) op een 2e klasser. Gelukkig was dat wederzijds maar ik en die jongen draaiden nogal om elkaar heen, verlegen als ik was. K ging weleens met 'm staan praten.
Van het ene op het andere moment wilde die jongen niks meer met me te maken hebben. Duurde lang voordat ik eruit kreeg waarom. Maar uiteindelijk bleek K tegen hem gezegd te hebben dat ik onbetrouwbaar zou zijn, en raar en dat ie wel beter kon krijgen. Ik wist niet wat ik hoorde. K beschouwde ik als mijn beste vriendin, en ik dacht dat dat andersom net zo was. Recht in m'n gezicht was ze nog altijd even aardig, en een even goede vriendin, maar achter m'n rug om bleek ze niet alleen mij zwart te maken bij die ene jongen, maar ook bij andere vriendinnen.
Ik durfde er weinig van te zeggen, ik liet toentertijd nogal over me heen lopen, maar op een gegeven moment was ik er klaar mee en sloot me aan bij andere klasgenootjes.

Na een paar jaar was het contact al jaren verbroken en werd ik smoorverliefd op een collegaatje. Ik zweefde letterlijk de hele dag, want hij was zóóó leuk Haha! Gelukkig bleek dat van zijn kant ook zo te zijn, en niet lang daarna kregen we wat. Ging hartstikke goed, tot ie op een avond vroeg of ik ene K. kende? hij kende haar van vakantie..
Ik heb inderdaad verteld dat ik K kende, verder weinig over d'r verteld, onze relatie was nog pril en ik wilde haar niet zwart maken, het was allemaal al zo lang geleden...
2 dagen later was het om een vage reden uit, hij was opeens niet verliefd meer. Daarnaast wist hij ineens dingen van me die enkel K kon weten. Ik was er echt letterlijk kapot van.

Inmiddels ben ik verhuisd (niet om K hoor Knipoog maar het is wel makkelijk), zijn we wat jaartjes verder weer, en denk je van d'r af te zijn. Niets blijkt minder waar...
Ik heb inmiddels een geweldige vriend, we zijn bijna een jaar samen Lachen en ik ben echt stapelgek op hem Lovers ook zit hij in een leuke vriendengroep en ik kan het met die mannen ook allemaal wel goed vinden.
Nu heeft één van zijn vrienden sinds kort een vriendin. Juist ja, K.
Nu is die jongen wel een ontzettende player, en duurt het nooit heel lang, maar zul je net zien dat dit wel lang gaat duren Clown of iig lang genoeg zodat ze mijn vriend inclusief de vriendengroep tegen me op kan stoken.
Ik heb al wel tegen m'n vriend gezegd dat ze ontzettend kan stoken en dat ik hem écht niet kwijt wil, en lekker nuchter als ie is, zegt ie dat er toch niemand tussen ons kan komen...
maarja, die angst blijft toch wel.. ze lijkt op het eerste gezicht namelijk een hele lieve, leuke meid, en alles wat ze verteld/verzint komt geloofwaardig over.
En echt, ik begrijp niet wat ik haar ooit misdaan heb Huilen ik ben altijd een goede vriendin voor haar geweest en stond altijd voor haar klaar.. Daarnaast is ze alles wat ik niet ben.
Ze heeft een perfect figuurtje, ze is knap, een goede opleiding/baan en bij iedereen zeer geliefd.
Waarom moet ze dan steeds alles wat ik heb, en wat zoveel voor me betekent kapot maken?
Verdrietig
Laatst bijgewerkt door Kytha op 03-09-08 08:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Flew

Re: Daar gaan we weer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 08:36

Kennelijk is ze dan toch jaloers op je. Dat is het enige wat ik eruit op kan maken..

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 08:39

Het klinkt als een ziekelijk jaloers meisje. Gelukkig ken je je vriendje nu wat langer en heb je hem gewaarschuwd.. Ga er maar van uit dat jullie relatie stabiel genoeg is om zo'n meisje het hoofd te bieden.. Ik zou overigens wel proberen om haar een beetje te mijden Knipoog
Laatst bijgewerkt door Chubby op 03-09-08 08:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 08:39

Lijkt mij inderdaad ook een jaloers typje..

Maar pfff wat zal jij gek worden zeg, het lijkt wel alsof ze je achtervolgt. Scheve mond

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 08:47

allereerst: he bah wat een ontzettend naar kind. wellicht ben je nu sterk genoeg om een keer apart te gaan zitten met haar en haar te confronteren. Zeker met wat je op het laatst zegt: jij hebt alles wat ik niet heb en als ik al geluk heb waarom wil je mij dat persé afnemen. Wat heb ik je misdaan. heel veel pesters van vroeger weten gewoon niet eens dat wat ze doen zoveel impact heeft.... succes iig.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 08:52

ooh.. die mensen die stoken zijn zo irritant. en vooral als de rest dat niet weet.

goed dat je het tegen je vriend hebt gezegd. jullie hebben al even een relatie, dus ik denk dat dat wel moet lukken.

kijk gewoon hoe het gaat lopen. hou alles wat in de gaten. gaat ze weer stoken. neem haar dan appart en zeg er wat van!

Miemserik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 12:34

Wat een vervelend mensch zeg.

Ik zou ook een keer apart met haar gaan zitten en recht op de man af vragen waarom ze dit doet.

als ze dit bij mij had geflikt was haar knappe koppie lang niet meer zo knap geweest Lips are sealed Hamer

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 13:12

Wat een ***kind is me dat!
Lastig, heel lastig. In feite zou ik wel proberen om eens te zeggen tegen K wat jij hiervan vindt. Als je niets zegt, zal het ook nooit stoppen. En anders heb je het tenminste geprobeerd.

Phoe wat ongelooflijk vervelend lijkt me dit. Ja

giotto

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 13:13

Ze zal dan toch zo gelukkig niet zijn met haar perfect figuurtje,goede job,...
Ik denk dat het diep vanbinnen een heel onzeker persoontje is dat stiekem heel jaloers is op jou...
Als je al een jaar samen bent met je vriend en je kent zijn vriendenclubje ook al goed,dan is de kans klein dat ze je weer hetzelfde kan flikken...Deze mensen kennen je toch al beter dan iemand die je maar enkele weken of maanden kent...
En jullie zijn ondertussen ook al enkele jaren ouder hé.
Gewoon beleefd tegen haar zijn,de gebruikelijke smalltalk...niets meer en niets minder. Knipoog
Dan kan ze al niet gaan vertellen dat je onbeschoft tegen haar bent.

elinenikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 13:18

jeetje dat komt me heel bekend voor. Verdrietig ik heb ook een vriendin gehad die zo veel mogelijk kapot probeerde te maken, terwijl ik alles voor haar deed en altijd hielp! maar meis het komt vast en zeker goedd, je hebt al een jaar dus ik neem aan dat je relatie niet zo maar stuk te maken is. Misschien zou je een keer met haar kunnen praten, al zal dat waarschijnlijk weinig nut hebben. Die mensen begrijpen niet wat ze verkeerd doen. Geniet gewoon lekker van je vriend Haha! en laten we hopen dat haar relatie niet te langdurig zal zijn. Super knap trouwens van je dat je niet gelijk negatief bent gaan praten over haar tegen je ex vriend. dat is echt dapper! Succes, hoop voor je dat t goed komt! Ach gut

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 13:42

Mij lijkt het pure jaloezie.
Ik zou haar op de man afvragen wat ze tegen je heeft en waarom ze die dingen achter je rug om zegt en niet face to face.
En daarnaast: als andere haar geloven, zijn ze jou niet waard.
En die angst zal je met je meedragen en alleen al daarom zou ik haar zeggen wat ze je heeft aangedaan.
Succes ermee!

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 13:58

Ook ik zou haar eens vragen waarom ze jouw vrienden tegen jou opstookt. Dat lijkt me sowieso de enige goede oplossing.
Blijven gissen naar 'waarom' lost niks op.