I go outside and fake a smile

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pukkk

I go outside and fake a smile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 22:26

grrr ik ben nog niet zo lang op bokt maar ik zit hier toch eigenlijk best wel mee en ik wil wel eens weten hoe ik hier mee om moet gaan..!!

sinds vrijdag heeft mijn vriend mij aan de kant gezet naar ander half jaar!! het enigste wat er uit kwam HET IS OVER TUSSEN ONS EN HIJ REED WEG! Geen verklaring geen gesprek niks dat was het, ik zakte werkelijk door mijn benen en ik was zo overstuur hoe kon hij de jongen van wie ik zo veel houd dit doen, we hadden al een stapje terug gedaan omdat wij allebei vonden dat we te snel gingen hij woonde praktisch bij me in huis en ik was 17 dus die keuze was snel gemaakt!!

naar weer een ruzzie kwamen we dus op vrijdag weer eens op het laaste moment had hij een familie gelegen heid afgezegt weer zonder reden, dus ik was woest en had hem gemeld dat ik vanavond kwam praten maar meneer had geen tijd, nou ik was zo woest dat ik gewoon naar zijn huis ben gegaan met mijn moeder want alleen kon ik het niet.! daar aangekomen was het enigste wat er uit kwam IK HEB JOU NIKS TE MELDEN, nou bedankt ik ben wel je vriendin zei ik nog maar vervolgens ging hij naar binnen ik stond nog buiten en even later zou hij dus weg rijden in zijn auto hij had geen behoefte om met mij te praten en hij schreeuwde dus dat het over wass, daar heb ik het nog steeds moeilijk mee,

maar nu komt het ik Fake al die tijd alsof er niks aan de hand is ik heb alleen vrijdag enorm gehuild,! voor de rest hou ik mij sterk naar iedereen toe maar ik voel me zo ellendig en s'avonds moet ik nog best hard huilen
ik wil zo graag contact met hem ik heb met mijn ouders afgesproken hem een week met rust te laten zodat hij maar een keer komt maar ik vind dit zo moeilijk en naar elke dag weer voorbij gaat des te moelijker, ik zat er met heel mijn gevoel in en ik dacht hij ook, heb nog steeds niets gehoord:( nu probeer ik mij heel sterk te houden en nu probeer ik hem niet te bellen maar te smsen HET IS ZO MOEILIJK,

IK WEET NATUURLIJK DAT HIJ HET NIET WAARD IS MAAR IK WIL ZO GRAAG EEN VERKLARING!!
ik kan hier in ieder geval niet mee leven je gaat gewoon uit mekaar of niet maar zo wil toch niemand gedumpt worden en ten 2de zag ik het niet aankomen des te erger,

nou in iedergeval bedankt voor het lezen van mijn verhaal!!

dennisje

Re: I go outside and fake a smile

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 22:29

hey meis
laat hem heel even met rust sms hem over een tijdje waarom hij ineens zo deed en waarom hij geen verklaring af wilde leggen over hoe en wat als je dat nu gaan doen maak je hem mischien bozer en kan het verkeerd gaan dat hij dus helemaal niet meer wilt praten. sterkte ermee

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 00:14

Het lijkt alsof hij op een bepaalde manier ontzettend boos op je is. Alsof hij je ergens verantwoordelijk voor houdt.
Weet niet zeker of het zo is, maar gezien de woorden die hij schreeuwde.
Ik weet niet zeker of je uitleg krijgt, misschien gaat er een tijd overheen en misschien geeft hij er nooit antwoord op...
Afleiding zou evt kunnen helpen, maar ik weet dat dat ontzettend moeilijk is.
Sterkte!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 09:52

Ik snap dat het heel erg moeilijk is, het is ook een vervelende situatie. Maar ik zou hem ook een weekje rust geven, even dingen op een rijtje zetten. Dat geld niet alleen voor hem, maar ook voor jou. Neem even de tijd voor jezelf, en probeer sterk te blijven en hem niet te bellen.

En huilen, het is goed voor je. Meestal lucht het daarna ook weer even op Lachen

Sterkte er mee!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 09:58

Je hebt geen verklaring nodig, als jij zo tegen je doet is er niks wat dat kan rechtvaardigen. Laat het rusten en ga met jezelf aan de slag. Als je thuis gaat zitten sippen wordt het alleen maar erger.

Pukkk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 18:13

C_arola schreef:
Het lijkt alsof hij op een bepaalde manier ontzettend boos op je is. Alsof hij je ergens verantwoordelijk voor houdt.
Weet niet zeker of het zo is, maar gezien de woorden die hij schreeuwde.
Ik weet niet zeker of je uitleg krijgt, misschien gaat er een tijd overheen en misschien geeft hij er nooit antwoord op...
Afleiding zou evt kunnen helpen, maar ik weet dat dat ontzettend moeilijk is.
Sterkte!

hij was inderdaad boos maar hij was boos op me omdat ik hem op het matje vroeg waarom hij weer op het laaste moment het afzei het zit zo bij hem hij doet liever dingen met zen vrienden dan met mij . om het kort uit te leggen

Pukkk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 18:15

Lovely schreef:
Je hebt geen verklaring nodig, als jij zo tegen je doet is er niks wat dat kan rechtvaardigen. Laat het rusten en ga met jezelf aan de slag. Als je thuis gaat zitten sippen wordt het alleen maar erger.

jaa ik weet dat sippen niet goed voor je is maar zo ben ik nog nooit behandeld, zo abbrupt en gemeen, hij deed net of ik niks voor hem betekende... dat maakt het alleen maar moeilijker,! om door te gaan ik zou gewoon graag een verklaring willen dan kan ik het voor mezelf ook afsluiten

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 18:21

Zo gaat het bij mij al een paar jaar lang, en ik weet hoe je je voelt.
Maar echt, ga niet door met faken want je gaat helemaal kapot vanbinnen, geloof me..

Heeft hij wel een verklaring? Moet hij er niet gewoon even tussenuit, of heeft hij een ander? Of misschien zit hij even met zichzelf in de knoop.
Als hij het (nu nog) niet wil verklaren, laat hem dan gewoon gaan.
Dat hij het op zo'n manier komt vertellen, is erg zwak vind ik, dus waar doe je moeite voor?
Zet eerst alles bij jezelf even op een rijtje, en ga leuke dingen doen.
Maar ga echt praten met iemand, want ik ben er zelf ook achter gekomen dat het gewoon niet vol te houden is.
En toch doe ik het nu nog steeds, want het lijkt toch de makkelijkste oplossing, maar dat is het niet... en probeer maar eens een andere te vinden....

Hij komt wel erg bot over. Nors opkijken Maar laat het allemaal tot je doordringen, en sta niet stil bij hem, want je leven gaat verder en daar moet je van genieten. Lachen

Pukkk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 18:27

daNiielle_ schreef:
Heeft hij wel een verklaring? Moet hij er niet gewoon even tussenuit, of heeft hij een ander? )

ik denk zelf dat hij een ander heeft! maar ga dan om de tafel en vertel mij gewoon ik ben verliefd op een ander en ik hou niet meer van je zo zou ik het doen.. maar goed ik hoef hem zeker ook niet meer terug, ik kan wel tien keer betere jongens krijgen die wel respect voor mij hebben en wel lief voor me zijn.. daar ben ik zo langzamer hand wel achter, maar erover heen komen blijft moeilijk ik wil niet blijven janken om hem dat is hij niet waard ik wil het gewoon vergeten maar dat is zo moeilijk!!

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 18:28

Pukkk schreef:
daNiielle_ schreef:
Heeft hij wel een verklaring? Moet hij er niet gewoon even tussenuit, of heeft hij een ander? )

ik denk zelf dat hij een ander heeft! maar ga dan om de tafel en vertel mij gewoon ik ben verliefd op een ander en ik hou niet meer van je zo zou ik het doen.. maar goed ik hoef hem zeker ook niet meer terug, ik kan wel tien keer betere jongens krijgen die wel respect voor mij hebben en wel lief voor me zijn.. daar ben ik zo langzamer hand wel achter, maar erover heen komen blijft moeilijk ik wil niet blijven janken om hem dat is hij niet waard ik wil het gewoon vergeten maar dat is zo moeilijk!!

Idd, er lopen jongens rond die wel jou waarderen en respecteren voor wie je bent!
Prop het niet op! Dat is altijd slecht Ach gut

Pukkk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 18:32

Pukkk schreef:
daNiielle_ schreef:

Idd, er lopen jongens rond die wel jou waarderen en respecteren voor wie je bent!
Prop het niet op! Dat is altijd slecht Ach gut[/quote]

volgens mij had ik echt ander half jaar een roze bril op ofso want ik zie nu pas in hoe hij mij behandeld heeft en dat is echt niet te bestt!!

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 18:33

hoe hij je in anderhalf jaar behandeld heeft of pas geleden?

Pukkk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 18:36

neee al die tijd was hij niet goed voor mij hij dacht alleen maar aan zich zelf,, nu zie ik dat maar dat was vorige week wel anders hij heeft me gewoon gebruikt,

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 18:38

wat erg dat je er nu (pas) achterkomt.
Veel sterkte gewenst!

Pukkk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-08 18:40

C_arola schreef:
wat erg dat je er nu (pas) achterkomt.
Veel sterkte gewenst!

ja ik was echt te verliefd heb het er eens goed met mijn ouders over gehad en die hadden even wat voorbeelden enzo nou ik schrok me dood toen die tijd bekeek ik het niet zo maar nu,..

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 18:44

vaak kun je het er pas daarna goed naar gaan kijken. Daarvoor zit je er helemaal in.
Geef jezelf de tijd. En vooral niet de schuld. Je kan/kon niet alles weten

Pascalleee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 19:34

Fabii wat heeft hij jou verekte hard aan de kant gezet Bloos! zo had ik hem ook niet verwacht Scheve mond jeetjee!! ik heb toen ook welleens een mailtje gestuurd Knipoog en hij is echt een bedrieger geloof mij hij kan altijd zo mooi praten en doen.. en iedereen die hem kent weet dat.. en hij wil er ook niet echt over praten.. ik vind echt naai streek van 'm!! toen hij met **** ( noem even geen naam ) is hij ook 1000 x vreemd geweest dus sta er niet raar van op te kijken.. hij heeft tegen mij ook wel gezegt dat ie nu volwasen was.. maar daar geloof ik echt niks van.. jeetje echt waar dit is gewoon klein kind gedrag..
het is typish sjaak!! die wil ook niet praten.. maar echt waar fab pas op want als hij weer zin krijgt wil die je weer.. en meid sta dan sterk in je schoenen!! want hij kan mooi praten en je zover ompraten dat je m weer gaat geloven maar hij bedriegt je weer opnieuw Knipoog Veel sterkte!!

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 20:00

ik ga nu als een vreselijke oude muts klinken, maar zeg het lekker toch:D: meid kop op, het lijkt nu vervelend en alsof de wereld vergaat, maar je bent (pas) 17/18? Geniet er nog lekker van, probeer je niet vast te klampen aan de eerste de beste die je dan ook nog eens zo keihard dumpt.
Ga lekker met vriendinnen er op uit en flirt er nog lekker op los.. nog genoeg jaren over om je een jubileum met iemand op te bouwen Knipoog