Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

C_arola schreef:Het lijkt alsof hij op een bepaalde manier ontzettend boos op je is. Alsof hij je ergens verantwoordelijk voor houdt.
Weet niet zeker of het zo is, maar gezien de woorden die hij schreeuwde.
Ik weet niet zeker of je uitleg krijgt, misschien gaat er een tijd overheen en misschien geeft hij er nooit antwoord op...
Afleiding zou evt kunnen helpen, maar ik weet dat dat ontzettend moeilijk is.
Sterkte!
Lovely schreef:Je hebt geen verklaring nodig, als jij zo tegen je doet is er niks wat dat kan rechtvaardigen. Laat het rusten en ga met jezelf aan de slag. Als je thuis gaat zitten sippen wordt het alleen maar erger.
Maar laat het allemaal tot je doordringen, en sta niet stil bij hem, want je leven gaat verder en daar moet je van genieten.
daNiielle_ schreef:Heeft hij wel een verklaring? Moet hij er niet gewoon even tussenuit, of heeft hij een ander? )
Pukkk schreef:daNiielle_ schreef:Heeft hij wel een verklaring? Moet hij er niet gewoon even tussenuit, of heeft hij een ander? )
ik denk zelf dat hij een ander heeft! maar ga dan om de tafel en vertel mij gewoon ik ben verliefd op een ander en ik hou niet meer van je zo zou ik het doen.. maar goed ik hoef hem zeker ook niet meer terug, ik kan wel tien keer betere jongens krijgen die wel respect voor mij hebben en wel lief voor me zijn.. daar ben ik zo langzamer hand wel achter, maar erover heen komen blijft moeilijk ik wil niet blijven janken om hem dat is hij niet waard ik wil het gewoon vergeten maar dat is zo moeilijk!!
Pukkk schreef:daNiielle_ schreef:Heeft hij wel een verklaring? Moet hij er niet gewoon even tussenuit, of heeft hij een ander? )
ik denk zelf dat hij een ander heeft! maar ga dan om de tafel en vertel mij gewoon ik ben verliefd op een ander en ik hou niet meer van je zo zou ik het doen.. maar goed ik hoef hem zeker ook niet meer terug, ik kan wel tien keer betere jongens krijgen die wel respect voor mij hebben en wel lief voor me zijn.. daar ben ik zo langzamer hand wel achter, maar erover heen komen blijft moeilijk ik wil niet blijven janken om hem dat is hij niet waard ik wil het gewoon vergeten maar dat is zo moeilijk!!
[/quote]C_arola schreef:wat erg dat je er nu (pas) achterkomt.
Veel sterkte gewenst!
zo had ik hem ook niet verwacht
jeetjee!! ik heb toen ook welleens een mailtje gestuurd
en hij is echt een bedrieger geloof mij hij kan altijd zo mooi praten en doen.. en iedereen die hem kent weet dat.. en hij wil er ook niet echt over praten.. ik vind echt naai streek van 'm!! toen hij met **** ( noem even geen naam ) is hij ook 1000 x vreemd geweest dus sta er niet raar van op te kijken.. hij heeft tegen mij ook wel gezegt dat ie nu volwasen was.. maar daar geloof ik echt niks van.. jeetje echt waar dit is gewoon klein kind gedrag..
Veel sterkte!!