Hai allemaal, Wat ik mij ineens afvroeg. Hoeveel broeken hebben meiden/vrouwen in de kast hangen? Ik heb het idee dat ik maar heel weinig broeken heb. Dus hoeveel passende broeken (voor de winter) hebben jullie in de kast hangen? Groetjes Ashley Sorry als het niet goed staat
8 spijkerbroeken, waarvan ik er 4 intensief draag. Maar die andere draag ik ook wel, maar minder. Daarbij heb ik nog 1 wollen pantalon, en 1 gewone pantalon.
oeps ik kan gerust 2 weken geen broeken wassen en dan heb ik er nog genoeg in de kast liggen, en heb ook nog rokken die ik draag hoor Kom zowiezo al aan 12 spijker broek en durf eigelijk niet meer verder te tellen Ik heb gewoon een kleding tik
Ai, verbaas me echt over het gemiddelde aan broeken... 4?? Ik heb zeker 8 spijkerbroeken die goed zitten, dan nog wat spijkerbroeken 'voor bij de paarden'. Wat nette broeken en nog wat baggy broeken voor op mn werk... Denk dat ik zeker wel aan 17 kom
ehm ik begin maar niet met tellen heb er zoveel heb 3 linnenkasten vol met kleding Alleen al aan spijkerbroeken heb ik er 17 en dan de pantalons nog nou die durf ik helemaal niet te tellen heb een kleding en schoenen tic is af en toe niet leuk meer hoor
ik heb denk wel meer dan 10 spijkerbroeken, verder nog wat trainings/dansbroeken en andere soorten broeken
Same here ongeveer Ik heb echt een spijkerbroek tik. Ik heb maar iets van 3-4 paar die ik echt lekker vind zitten en die ook nog eens mooi zijn voor uitgaan enzo en de rest gebruik ik op mijn werk En heb ook best veel hang/slaap/lui-zijn broeken
Had voor zomervakantie 4 broeken waarvan 1 zeg maar met 1 draadje aan elkaar zat. (draag van die 4 broeken 2 heel erg intensief) Na zomervakantie kon ik mijn lievelingsbroek, 1 draadje weggooien, nu ben ik met precies dezelfde broek bezig (2 tegelijk gekocht) die hangt nu ook bijna aan 1 draadje dus die mag ik zo ook weggooien. Heb net wanhopig een nieuw broek gekocht maar die zit nog niet helemaal top.. Van die 4 broeken gebruik ik 1tje voor werken.. Rest er nog 3 waarvan 1 binnenkort ook in prullenbak belandt. (ohja vergeten te zeggen van die 4 zijn 2 broeken van mijn vriendin geleend )
Die vriendin van mij heeft exclusief uitgeleende broeken (schat dat ze er 4 uit heeft geleend) toch minstens 14 broeken in haar kast zitten En toch zeikt ze hele tijd dat ze nieuwe broeken wilt.. AARGH
Laatst bijgewerkt door RelarDevi op 02-09-08 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt