Mijn stufi is per augustus gestopt, omdat ik reeds 4 jaar studeer. Nou ging ik er vanuit dat je dan automatisch een volledige lening kreeg, die je dan zelf weer kon terugdraaien. (Dit vond ik overigens ook in oude Bokt-topics.) Maar... Ik kreeg dus niks deze maand. Geen ramp, financieel dan, maar ik wil toch even weten...
Hoe zit het dan met mijn OV?
Heb ik nu automatisch een nullening gekregen? Of is mijn stufi 'gewoon' stopgezet? Dus, moet ik nu mijn OV voor 5 september inleveren? Weet iemand dit?
Ik heb de IBG infolijn al gebeld, meerdere malen. De eerste keer had ik 20 minuten wachttijd
dus heb ik maar opgehangen. Nog een paar keer gebeld daarna, maar toen was het zo druk dat ik volgens het bandje niemand meer aan de lijn kon krijgen. En nu is het bijna 17 uur, en dus te laat.Mocht iemand het antwoord op mijn vraag weten, hoor ik het graag!

) maar inleveren dan. En snel een nullening aanvragen per oktober... Hoef gelukkig alleen deze en volgende week naar college deze maand (slechts 3 dagen per week), valt dus nog mee. Dan is treinkaartjes halen goedkoper dan die 242 euro!