Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

fulltime komt dat op 1300 netto. En voor een 19 jarige
chipieke schreef:om van te leven heb ik genoeg met 1300netto op de maand, als tweeverdiener.
Als ik alleen zou zijn zou ik toch een betere job a la 1800 moeten hebben.
Anders is het moeilijk te zeggen wat een goed loon is.
nikita_benno schreef:ik zou (ben 17) 500 euro voor 38 uur verdienen bij een kleding zaak only vind dat zelf voor 38 uur echt veels te weinig moet binnen kort ook mn huur en ziekte kostens zelf gaan betalen dus dat lukt al niet

Welshcobfan schreef:Hmm opzich kan ik mij prima vinden en jouw verdeling, alleen ben je dan niet gewoon 25 jaar ipv 25 en afgestudeerd. Want je wil graag niveau buiten beschouwing houden toch?
Want dan vind ik 1700 netto te weinig als het gaat om de 25 jarige afgestudeerde, terwijl als alleen de leeftijd telt het modaal prima is.
Mijn vriend zit nu op 800 euro per maand voor 40 uur werk en hij is 21.
Dus dan klopt het wel dat iemand hierboven voor 38 uur 500 verdiend gezien de leeftijd.
Maar om goed van te leven heb je toch minstens 1300 euro nodig, anders redt je het niet met hypotheek/huur etc. Woon je samen ga ik voor 1600 euro.
Ik ga later zelf voor het grote geldbedrag hahahah
nikita_benno schreef:ik zou (ben 17) 500 euro voor 38 uur verdienen bij een kleding zaak only vind dat zelf voor 38 uur echt veels te weinig moet binnen kort ook mn huur en ziekte kostens zelf gaan betalen dus dat lukt al niet
Midasje schreef:nikita_benno schreef:ik zou (ben 17) 500 euro voor 38 uur verdienen bij een kleding zaak only vind dat zelf voor 38 uur echt veels te weinig moet binnen kort ook mn huur en ziekte kostens zelf gaan betalen dus dat lukt al niet
Ja dat is netto weet nog niet zo zeker of dat wel te weinig is dat is +/- 800,- bruto, aangezien het wettelijk eminimum loon 535,- per maand is voor een 17 jarige.
Doe je het nog niet zo slecht

)